P0nduz Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hei Leter etter et nokia verksted som enten ligger i drammen eller sandvika som kan utføre øyeblikksreprasjon på min n95 takker for alle svar mvh Christer Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Deltaservice ligger vel i Drammen. Lenke til kommentar
glosi Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Deltaservice ligger vel i Drammen. 9501810[/snapback] Deltaservice ligger i Drammen og Kongsberg, tror de som reparerer nokia sitter i Kongsberg, du kan jo ringe dem å høre for å være sikker. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 deltaservice tar ikke i mot produkter fra annet enn forhandlere fikk jeg beskjed om derfor trenger jeg et annet verksted. de som fikser nokia sitter noe i drammen noe i oslo og noe i kongsberg kommer an på modell vet jeg Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 deltaservice tar ikke i mot produkter fra annet enn forhandlere fikk jeg beskjed om derfor trenger jeg et annet verksted. de som fikser nokia sitter noe i drammen noe i oslo og noe i kongsberg kommer an på modell vet jeg 9502454[/snapback] Nesten riktig:) Kongsberg/Oslo har Nokia. Drammen har SonyEricsson/Samsung/LG/Motorola Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 deltaservice tar ikke i mot produkter fra annet enn forhandlere fikk jeg beskjed om derfor trenger jeg et annet verksted. de som fikser nokia sitter noe i drammen noe i oslo og noe i kongsberg kommer an på modell vet jeg 9502454[/snapback] Nesten riktig:) Kongsberg/Oslo har Nokia. Drammen har SonyEricsson/Samsung/LG/Motorola 9511068[/snapback] Stemmer, jeg skal begynne å jobbe i LG crew imorgen Men har du kontakt med noen som jobber i kongsberg eller kjenner noen som kjenner noen kan du sikkert få den reparert Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 Fant et verksted i drammen som kunne ta det. men takker for svar:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå