Monica81 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) hei! må ha en ny rimelig reciver til mitt hjemmekino anlegg. budsjettet er 2000,- har sett på 2 stk på komplett: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=334081 og http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=329709 eneste krav jeg har er at den er svart og at den kan brukes til mine dynavoice F6. den kommer ikke til å bli brukt til noe voldsomt. muligens at jeg går til innkjøp av Eltax Atomic A-12.2R etterhvært. hvilken av de to er best? Eltax har jo 6x210w,men jeg har hørt at det er "jalla"watt... Endret 10. september 2007 av Monica81 Lenke til kommentar
mkon Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Er jalla watt ja på eltax, om du ser hvor mye watt som kommer inn så er det rart det kan komme så mye ut Har hatt kenwood før, og det har jo fungert. Og ettersom du er ute etter noe så billig, vil jeg anbefale kenwooden. Bare fordi jeg har hatt produkter fra dem som har fungert før. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Skulle jeg valgt blandt de to, hadde jeg valgt Kenwooden. Men jeg vil heller anbefale deg en integrert stereoforsterker, som f. eks denne: http://netthandelen.no/visAuksjon.aspx?Auk...877247&StuntID= Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Stereoforsterker til hjemmekinoanlegg er vel ikke spesiellt brukbart.. Lenke til kommentar
Monica81 Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Stereoforsterker til hjemmekinoanlegg er vel ikke spesiellt brukbart.. 9460142[/snapback] nei det tror ikke jeg heller.. Lenke til kommentar
Monica81 Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 tror jeg går for kenwood Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Ta en titt på surround.no kanskje du vil spare noen lapper til før du kjøper, når du ser hvor billig det er der. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
hean Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Ta en titt på surround.nokanskje du vil spare noen lapper til før du kjøper, når du ser hvor billig det er der. 9461081[/snapback] Jeg ville ha ventet og spart 1000 kr til og kjøpt Denon AVR 1907 Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Ta en titt på surround.nokanskje du vil spare noen lapper til før du kjøper, når du ser hvor billig det er der. 9461081[/snapback] Jeg ville ha ventet og spart 1000 kr til og kjøpt Denon AVR 1907 9461109[/snapback] enig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Jeg er også enig. "Kenwood eller Eltax" blir litt som det samme å prøve å velge mellom "Biltema og Clas Ohlson". Men hvis jeg måtte velge mellom en av disse to ville det blitt Kenwood. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Stereoforsterker til hjemmekinoanlegg er vel ikke spesiellt brukbart.. 9460142[/snapback] Men den skal da bare brukes på ett par høyttalere? Spar heller penger å kjøp noe ordentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå