MostlyLurkin' Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Eh.. Tror du har misforstått litt. Når du driver med noe til daglig, og noen rett og slett håner det med å lage sånne drittspill som Proving Ground viste seg å være, så sier en ifra vettu. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Grusomt dårlig! Hadde ikke kjøpt spillet om det ikke var noen SKATE engang! Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Demoen var EKSTREMT skuffende.. fy fader jeg som hadde tenkt å kjøpe det Endret 12. september 2007 av CatoZ Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Håhå så jeg ikke skal kaste vekk energi på å laste ned og prøve dette spillet :!: Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 DEmoen var skuffende, men etter hvert så ble spille litt bedere og demoen sugde.. Det kan hende Orginalen blir bedre og SKATE var bedre jaaa.. Lenke til kommentar
Tomne Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Må nesten slenge meg på her, for dette må være den dårligste Tony Hawk utgaven som har kommet... Grafikken er helt forferdelig, samme med gameplay. Og selvfølgelig (i klassisk TH stil) så skyter man fart når man grinder ++ Alt blir feil... godt at Skate kommer og avløser utslitte THPS. Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Grafikken er bedre enn i THP8. Det er fortsatt et klart arkade-preg over det hele, men det virker i hvert fall som om fps-problemene fra thp8 er vekk. Klar pluss i boka. Ellers var det ikke mye å skrive hjem om. skate. virker rett og slett bare bedre. Men demoer lyver. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Jøss.....Tony Hawk = Søppel Blir nok SKATE på meg innen et par mnd'er. SKATE var faktisk mye bedre enn dette melkeproduktet. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Skate virker utrooolig mye bedre enn THPG! Prøvde TH i går kveld.. ble egentlig skuffa. Selv om animasjonene var skikkelig smoothe kan det ikke måles opp mot Skate... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Dette var veldig dårlig... samma gamle dritten, dårlig grafikk og framerate, samt like usannsynlig som før. Er greit med usannsynligheter her og der altså, men "skate" beviser at nå er det en ny konge på haugen. Lenke til kommentar
Howie-O Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Dårligste spillet jeg har prøvd på lenge. Jeg måtte le høyt når jeg gjorde en bs noseblunt. Ser helt mongis ut. Det samme gjør resten av triksene og. Forresten, er jeg den eneste som ikke klarte å stille meg i nollie? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Skate virker utrooolig mye bedre enn THPG! Prøvde TH i går kveld.. ble egentlig skuffa. Selv om animasjonene var skikkelig smoothe kan det ikke måles opp mot Skate... 9484936[/snapback] Animasjonene ser jo helt ræva ut i forhold til Skate. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Skikkelig "follow the crowd"-prinsipp her gitt xD Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 animasjonene ser ræva ut! man 3flipper da ikke med hæla! Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 hahaha animasjonene er de samme som P8 og P8 er nå billigere enn wasteland haha http://www.komplett.no/k/kcp.aspx?sku=328834&sku=314922 Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) animasjonene ser ræva ut!man 3flipper da ikke med hæla! 9489919[/snapback] 3flip... Hvorfor ikke si 360 flip? Sorry, men hater bare sånne slang-forkortelser! Endret 13. september 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 TH serien ser dårlig ut spiller dårlig og er dårlig. Grafikken er litt mer shiny i disse dager men er i bunn og grunn det samme som i TH 3. Og gameplayet er fortsatt det samme som fra TH3. Hva med noe nytt? Eller hva med og bare slutte og lage de forbanna spillene. Skate sin kontrollmetode var ett friskt pust i sjangeren følte jeg. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 animasjonene ser ræva ut!man 3flipper da ikke med hæla! 9489919[/snapback] 3flip... Hvorfor ikke si 360 flip? Sorry, men hater bare sånne slang-forkortelser! 9490078[/snapback] nå til dags så blir det kalt 3flip Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Det beste Tony Hawk spiller var vell Underground Det skulle kommet noe lignende nå også var det så kjedelig med al den nailinga. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Denne demoen var ikke særlig imponerende, Tony Hawk har mistet grepet på meg , beste spillene til tony hawk er 3,4 og Underground, mens resten har vert noe skit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå