Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Ok. Helt ærlig: Spillet var rett og slett dårlig. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 "Nail the grab" "woooow" Ja for det slår jo skate ja, not. Tony hawk skal slite noe så jævlig for å slå skate. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Heh, prøvde nettopp demoen. Rimelig slappe saker. Tror nok det blir skate på meg. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Ja dette var jo bra :!: Skate vinner så jævlig over dette her Endret 12. september 2007 av gas Lenke til kommentar
Amored Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg likte ikke denne demoen helt. I alle fall ikke i starten. Men etterhvert ble jeg mer fornøyd, men allikevel ikke overbevist. Det kuleste var å sparke i gang Det gikk fort etterhvert! :!: Så og si hver gang jeg skulle hoppe, brukte jeg RS, noe som vare helt feil. Også brukte jeg A når jeg ville ha mer fart... Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Huff, denne demoen likte jeg ikke ass, sier bare s.k.a.t.e dog Nail the trick/grab var fett Endret 12. september 2007 av Sap15 Lenke til kommentar
tebe89 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 tror SKATE kommer til å bli bedere Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Fy faen dette sugde! Grafikkmessig var det jo rene døden! P8 var jo langt bedre? Både på gameplay, animasjoner og grafikk. Nei fysj.. Forhåndsbestillingen på SKATE står fortsatt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Etter å ha spilt skate. så var dette en aldri så liten nedtur. Må si jeg liker både grafikken og gameplayet til skate. langt bedre. Nail the grab er ikke en så fantastisk nyvinning, og jeg tror nesten aldri jeg brukte nail the trick i THP8, så det er i mine øyne en meget gimmicky funksjon. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Enig der P8 såg faktisk mye bedere ut XD Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Etter å ha spilt dette så synes jeg Skate suger! THPG er så mye bedre enn Skate når det gjelder måten å ta triks på. Skate virker som om det er blitt lagd på 2 minutter og THPG i 10 år! (ironi) Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 THPS har bare blitt dårligere etterhvert. 2'ern var højdaren. Neversoft mista fullstendig bakkekontakten og begynte å la seg påvirke av (grøss) marketingfjotter etterhvert som pengene begynte å rulle inn i kassa. Fytti helvete så utpult "MTV-skate" imaget har blitt. Neversoft klarte å kaste seg på den bølgen lenge etter at bølgen traff stranda og var på vei ut i havet igjen (Bam Margera lol). Ikke bare det, men hele greia er jo en gedigen skivebom siden Jackass bare er en MTV-fisert versjon av Big Brother (skatebladet) som hadde sine glansdager for ca. 10 år siden. Trist. Misforstå meg rett - Jackass har sine øyeblikk - men det har lite til ingenting med skating å gjøre, og hvertfall ikke Tony Hawk! De burde kalt det Bam Margera's Skateclowning istedenfor. Skate er ganske bra da. Likte demoen, selv om den reset-timeren var slem. /crazy rant over, sorry... Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Okeei.. Vet det bare er demoen, men er det her seriøst? Heeerregud for et ræva spill! SKATE ftw! Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 SKATE. SKATE. SKATE! THPG suuuuuugde nuts! Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 det som er "synd" er at mange kommer til å kjøpe spillet likevel fordi det følger med en GH3 demo på retail-verjsonen. Lenke til kommentar
Pazleet Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hmm, skjønner ikke hva dere whiner om, syntes demoen var kul jeg Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Syns heller den ikke var så verst. Fikk dog ikke spilt hele demoen, bare et par minutter. Lenke til kommentar
MoonTheLoon Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg synes egentlig det er ganske latterlig at det har blitt så "kult" å rakke ned på TH-spillene. Ja det har tapt seg, men er det så dødsensviktig å bevise for alle at man har greie på skating, og at Skate er det mest realistiske spillet som også appellerer til de som skater til daglig? Mange av de som kjøper disse spillene har uansett ikke skata alikevel, så er det så utrolig viktig å tøffe seg med at akkurat du har peiling og derfor hater TH-spillene av hele ditt hjerte og må ytre "drittøffe" kommentarer som viser det. Uansett, demoen: Synes det jeg gikk veldig fort, fikk nesten ikke helt med meg hva jeg gjorde, i tillegg til at byen var rotete. TH-spillene har blitt veldig "button-mashing" triksete, på en litt positiv måte, og nail the trick,grab og manual ville nok ha utfordra fingrene. Så de har nå fått tilført noe nytt. I fare for å si i mot meg selv, må jeg si at TH-serien nok har tapt seg mye siden THPS2 og 4. Og Skate er nok vinneren i denne runden. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg synes egentlig det er ganske latterlig at det har blitt så "kult" å rakke ned på TH-spillene. Ja det har tapt seg, men er det så dødsensviktig å bevise for alle at man har greie på skating, og at Skate er det mest realistiske spillet som også appellerer til de som skater til daglig? Mange av de som kjøper disse spillene har uansett ikke skata alikevel, så er det så utrolig viktig å tøffe seg med at akkurat du har peiling og derfor hater TH-spillene av hele ditt hjerte og må ytre "drittøffe" kommentarer som viser det. 9483056[/snapback] Det har vel noe med det at Skate er så utrolig mye bedre, tror jeg. THPS har gått på samme arcade gameplayet siden 1999/98, og når man først har fått smaken på Skate, er det vanskelig å like TH for min del. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Det har ingenting med og være kul... Det har med at TH er for Skate, sånn som jeg er mot Chuck Norris... Endret 12. september 2007 av Lakus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå