Gå til innhold

eBay - Trygt sted å handle?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
storleer, hvordan kjøpte du denne i usa? er veldig skeptisk til ebay og online greier, men i butikken må man vel binde seg til abonnemang? jeg skal til usa om 2 uker så håper på svar!

9475960[/snapback]

Man tegner abonement når man kommer hjem (med iPhone) tror jeg. Gjør det via iTunes eller noe sånnt.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle kjøpe et laptopbatteri på ebay. Men har litt problemer. Når jeg trykker på "kjøp nå", og så et par knapper til for å bekrefte, skjer det ingen ting. Dukker ikke opp noe under "all buying" på "my ebay", og har ikke fått noen mail fra selger. Noen som vet hva som er galt?

Lenke til kommentar
Heisann! :)         

Etter at min HTC TyTN ble våt og ikke orket å leve mere, har jeg bestemmt meg for å kjøpe en iPhone.  Ser at det er mange billige (rundt 300Dollar) iPhone på eBay fra Power sellers.  Altså selgere som er til å stole på.  Men prisen gjør meg skeptisk.  Er faktisk eBay for godt til å være sannt?

9459017[/snapback]

E bor i statan, og brukæ ebay ganske mykkje. Dæ e mange så sæll på ebay i frå Asia. Di kainn seinn ruinnt i heile værden, mæn bruk paypal eiller nåkko legnanes, såpass at du har litt sekkerheit.

Shalle.

Lenke til kommentar

Dato Kl Hendelse Poststed

24.09.07 15.43 STOPPET FOR IMPORTFORTOLLING 0024 OSLO

24.09.07 15.43 ANKOMMET MOTTAKERLAND 0024 OSLO

19.09.07 07.08 SENDT FRA AVSENDERLAND 9999 INGEN NY POSTADRESSE

18.09.07 22.01 SENDT FRA AVSENDERLAND 9999 INGEN NY POSTADRESSE

14.09.07 21.13 INNHENTET 9999 INGEN NY POSTADRESSE

Betyr det at pakken min har blitt stoppet og vil bli fortollet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...