Gå til innhold

Musikksiden min, websidekritikk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du gjort noe med designet eller er det bare jeg som blir lurt av skjermene som jeg sitter på? Har sett designet på 3 skjermer. --> 1 bærbar spiller ny pc. Da så jeg nesten ikke designet. --> Satt på jobben sin LCD skjerm og hadde samme problemet. --> Sitter nå på min egen pc og har egentlig ikke noen problemer med å se desinget.

Så fasiten må vel være å gjøre designet mer bruker kompatibelt i første omgang. Og leser i kommentaren din at du er på gang der. :)

Lenke til kommentar

Bedre enn det første utkastet, men fortsatt ikke bra.

+ Behagelige fargetoner, dog noe monotont

- ALTfor stor header

- Cheezy bølge i header (sånne bølger kan gjøres mye kulere hvis du bruker f.eks. perspective i Photoshop og eksperimenterer litt)

- Grå :hover = :thumbdown:

- Unngå bruk av svart border, det blir for sterk kontrast mot bakgrunnen

- Liker ikke fontstørrelsen i menyen og overskriftene, det tar for mye oppmerksomhet fra det lille innholdet som ligger der

- Generelt veldig kjedelig, og litt rotete. Ikke noe passende grafikk som underholder de som besøker siden din, og man går veldig fort lei

Lenke til kommentar

Takk, da var siden gjort enda enklere og ny header.

Husk på at jeg ikke behøver verdens mest interessant side, bare litt kul og gjør jobben, og noe ikke er ute av plass.

Edit: Syntes den trenger litt mer form og separasjon av elementene men er ikke sikker på hvilken farge borders skal få.

Edit: Sånn, nyeste var nå ferdig.

Endret av xaoc
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...