Left Blank Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Her har jeg da et nytt design. Alle kritikk og slikt velkommen. http://coaxmusic.com/ Takk for titten! Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Personlig synes jeg siden var litt for mørk, men ellers var den ganske bra Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Var det jeg ogsa tenkte ja.. men er vanskelig a lage den lysere siden jeg liker den morke rode fargen =p Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Prøv å bytte ut fargen på skriften. Den lyserøde fargen gir ikke nok kontrast. Prøv med f.eks hvit. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Altfor mørkt, altfor tomt, altfor kjedelig. Ikke bruk svart som bakgrunn med mindre du mestrer å få det til å se spenstig ut. Svart er uten tvil den vanskeligste bakgrunnsfargen å jobbe med for uerfarne webdesignere. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 Lokaltog, jepp, takk, jeg var usikker på minimalismen, men skal skifte fonten til en lysere rød så tror jeg det blir ok. Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Dette designet er så lite kontrast i at på mange skjermer så kan det hende at du ikke ser noe som helst. Kim... Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Her sliter jeg med å lese det som står under COAX. C'en i COAX er også så mørk at den er ubehagelig mot den sorte bakgrunnen. Med den rødfargen på sort ser det utrooooolig kjedelig ut. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 Takk folkens, skal se hva jeg kan gjøre, har vært litt opptatt i dag, men lysere side er definitivt på gang Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Har du gjort noe med designet eller er det bare jeg som blir lurt av skjermene som jeg sitter på? Har sett designet på 3 skjermer. --> 1 bærbar spiller ny pc. Da så jeg nesten ikke designet. --> Satt på jobben sin LCD skjerm og hadde samme problemet. --> Sitter nå på min egen pc og har egentlig ikke noen problemer med å se desinget. Så fasiten må vel være å gjøre designet mer bruker kompatibelt i første omgang. Og leser i kommentaren din at du er på gang der. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Da er siden oppdatert med mere kontrast og litt andre farger. http://coaxmusic.com Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Oi... var det nattklær for barn du skulle selge? Dette ble da fryktelig barnslig og søtt. Søkefeltet og knappen er så mørkt at det var vare så vidt jeg så at det var noe der. "rammen rundt" så jeg ikke før jeg kikket veldig skrått på skjermen. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Haha, genialt manfred.. Ok, skal fikse i morra. Takk. OK nye farger oppe http://coaxmusic.com/ Endret 12. september 2007 av xaoc Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Bedre enn det første utkastet, men fortsatt ikke bra. + Behagelige fargetoner, dog noe monotont - ALTfor stor header - Cheezy bølge i header (sånne bølger kan gjøres mye kulere hvis du bruker f.eks. perspective i Photoshop og eksperimenterer litt) - Grå :hover = - Unngå bruk av svart border, det blir for sterk kontrast mot bakgrunnen - Liker ikke fontstørrelsen i menyen og overskriftene, det tar for mye oppmerksomhet fra det lille innholdet som ligger der - Generelt veldig kjedelig, og litt rotete. Ikke noe passende grafikk som underholder de som besøker siden din, og man går veldig fort lei Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Takk, da var siden gjort enda enklere og ny header. Husk på at jeg ikke behøver verdens mest interessant side, bare litt kul og gjør jobben, og noe ikke er ute av plass. Edit: Syntes den trenger litt mer form og separasjon av elementene men er ikke sikker på hvilken farge borders skal få. Edit: Sånn, nyeste var nå ferdig. Endret 12. september 2007 av xaoc Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Jeg synes fortsatt det er litt for lite kontrast i headeren, og rammen er fortsatt nesten usynlig (dog jeg vet ikke hvor mye den bør være der i det hele tatt). Men mye bedre enn de to foregående jeg har sett. Dette går rett vei! Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Dette viser seg å være vanskelig siden forskjellige folk har forskjellig kontrast/brightness. Eneste måten man kunne fikset dette på er med hvit bakgrunn, men det syntes jeg er litt irriterende for øye. Skal lage litt mer kontrast i header tho Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Sann da har vi oppdatert litt.. http://coaxmusic.com/weblog/y=2007/ Mye rosa men lol, liker fargen Lenke til kommentar
Axel_S Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Ble det ikke _litt_ vel mye rosa = femi. Spesielt her: http://coaxmusic.com/weblog/y=2007/kitt=ma...ment.cx#more-10 Ubehageligt mot øye, på grunn av at jeg må myse får å se den lille skriften : "Posted in Main May 19th, 2007 by admin" EDIT: Leifer Endret 21. september 2007 av Axel_S Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Ikke ha all skrifta i fet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå