Mompen Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Noen andre som har problemer med å treffe fiender eller er det bare jeg som suger balle i det spillet her? Har en hitprosent på ca 10-15. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Noen andre som har problemer med å treffe fiender eller er det bare jeg som suger balle i det spillet her? Har en hitprosent på ca 10-15. 9516725[/snapback] Hitprosenten min pleier å ligge mellom 25 og 35 den Var oppe i 39 på det ene brettet Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Blir nok sånn når man blir litt for glad i hagla / maskingevær med masse skudd Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Blir nok sånn når man blir litt for glad i hagla / maskingevær med masse skudd 9516905[/snapback] Hagle og sniper er elskbare kombinasjon Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Blir nok sånn når man blir litt for glad i hagla / maskingevær med masse skudd 9516905[/snapback] Selv om du bruker maskingeværet så MÅ du ikke holde avtrekkeren inn i flere sekunder av gangen da stg44'en er jo veldig god å bruke på enkeltskudd også f.eks. Et forsiktig tapp med musa mens du sikter godt er ofte bedre enn å fly i ren rambostyle inn i flokken av fiender. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 "Selv om du bruker maskingeværet så MÅ du ikke holde avtrekkeren inn i flere sekunder av gangen da" Det er jo det som er noe av hele moroa Og kanskje hive en granat eller to inn samtidig (nesten) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Da kan du ikke forvente å få så høy treffprosent heller Granatene er jeg enig i forresten. De er faktisk best å hive minst to av gangen. For om du hiver en granat inn i et rom så springer de jo ut så fort de klarer. Om det er en granat utenfor også da så har du dem. Har forresten blitt jævlig glad i de "gammon"-granatene jeg Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Hagle og sniper er elskbare kombinasjon Ikke bare det men blir mange fantastiske scener av å storme med hagle Endret 17. september 2007 av simalarion Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Sliter litt med et brett, første gangene man møter på Panserschreck-divisjonen på den store brua i et av de første by-brettene. Noen som har noen gode tips der? Kanskje jeg burde valgt sniper v\ weapon loadout? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Ja, sniper må man ha. Husk å bruk "lene seg til side" funksjonen som fungerer bra i dette spillet. Zoomen og faden i selve scopet er også meget bra laget. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Bruk sniper , da klarte jeg det på første forsøk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Personlig så brukte jeg Stg-44 med tactical scope på det brettet. Funka fint det også... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Personlig så brukte jeg Stg-44 med tactical scope på det brettet. Funka fint det også... 9517497[/snapback] Skal ærlig talt ikke mer enn en Mauser til for å komme seg over brua. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Ha jeg klarte meg med tomme matbokser og en brukt tannbørste, så jeg er tøffere en deg Lenke til kommentar
sollie Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Må si at jeg følte spillet 'våknet' litt opp på det første by brettet. Digger dagslys brett i byene. Snipers i vinduene, tigers som romler rundt hjørnene , fienden løper fra hus til hus osv. Sikkert et helvete i 1940+, men på spill er det toppers. (Håper cod4 ikke bare er natt oppdrag med nattkikkert og lasersikte.) Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Jeg syntes flerspiller delen var regelrett skit Lenke til kommentar
ekl1tz Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 Nå er jeg så møkka lei.. Sitter fast på market garden, der man skal krysse brua og overleve samtidig som man blir bombadert med slike anti-panser raketter! Noen som har noen tips? Har kommet meg halvveis innpå brua ca.. Har sittet fast her i rundt 2 timer nå, begynner å bli dritt lei. Det vanskeligste med situasjonen er at jeg ikke har noen rifler å velge mellom, bare 2 assault rifles.... Argh Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 Plukk opp et våpern fra fienden Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 tja nytter ikke storme i alle fall. Brukte "lene til side" funksjon mye på det brettet. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 og "lene opp" funksjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå