Gå til innhold

MOH: Airborne: Erfaringer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir nok sånn når man blir litt for glad i hagla / maskingevær med masse skudd :wee:

9516905[/snapback]

Selv om du bruker maskingeværet så MÅ du ikke holde avtrekkeren inn i flere sekunder av gangen da ;)

 

stg44'en er jo veldig god å bruke på enkeltskudd også f.eks.

Et forsiktig tapp med musa mens du sikter godt er ofte bedre enn å fly i ren rambostyle inn i flokken av fiender. :p

Lenke til kommentar

Da kan du ikke forvente å få så høy treffprosent heller ;)

 

Granatene er jeg enig i forresten. De er faktisk best å hive minst to av gangen. For om du hiver en granat inn i et rom så springer de jo ut så fort de klarer. Om det er en granat utenfor også da så har du dem.

 

Har forresten blitt jævlig glad i de "gammon"-granatene jeg

Lenke til kommentar

Må si at jeg følte spillet 'våknet' litt opp på det første by brettet. Digger dagslys brett i byene. Snipers i vinduene, tigers som romler rundt hjørnene , fienden løper fra hus til hus osv. Sikkert et helvete i 1940+, men på spill er det toppers.

 

(Håper cod4 ikke bare er natt oppdrag med nattkikkert og lasersikte.)

Lenke til kommentar

Nå er jeg så møkka lei.. Sitter fast på market garden, der man skal krysse brua og overleve samtidig som man blir bombadert med slike anti-panser raketter! Noen som har noen tips?

 

Har kommet meg halvveis innpå brua ca.. Har sittet fast her i rundt 2 timer nå, begynner å bli dritt lei.

 

Det vanskeligste med situasjonen er at jeg ikke har noen rifler å velge mellom, bare 2 assault rifles.... Argh :wallbash:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...