Gå til innhold

MOH: Airborne: Erfaringer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dx10 får ikke opp detalje nivået men det får feks røyk til å se mer ekte ut en dx9. Selve detalje nivået på feks en statue ser jeg ikke forkjell på, men jeg kan se forkjell på overflaten om det feks går sol i mellom etc (om du feks ser på vegger, statuer eller det som skal se ut som isflak ser det mer ut som enkel plastikk pga dårlig detalje nivå)

9508540[/snapback]

 

"DirectX10 Detail Surfaces" er da vitterlig en option i Bioshock.

Endret av Gnurk
Lenke til kommentar

Ja?

 

Men detalje nivået i spillet stiger ikke av den grunn, har du lest hva jeg skriver?.

 

hehe nå må dere se på detalje nivået Bioshock som har en mye enklere grafikk, gå nærme objekter og se på oppløsningen. De er atmosfæren som gjør Bioshock så bra.

 

Gode eksempler på denne siden. dette er fra samme pc med samme innstillinger

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=661927&hl= (nederst på første post)

 

Som dere ser finnes det ikke små detaljer i Bioshock som i Moha

 

Dette er Bioshock på 1600*1200 all eyecandy på fullt med på Vista (med dx10 på med andre ord). Detalje nivået stiger ikke men røyk ser bedre ut og overflatene mer polerte og reflekterer bedre, men stort sett i Bioshock fører dette til at der ser ut som plastikk pga den lave detaljen som ligger i grunnen.

 

edit:

Jeg synes Bioshock er veldig bra, men grafikk messig ligger det bak MOHA etter min smak pga det lave detalje nivået. Men Bioshock drar fra igjen fra på orginalitet.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Hei :)

 

Har nå skaffet meg spillet, og spilt litt :), kom ikke lengere enn til oppdraget med brua, for etter det kræsja Vistaen :p

 

Spiller det på en 21" med 1600x1200, uten tegn til lagg, med alt av AA og AF skrudd på i nVidia kontrollpanelet :), en sann FRYD og se på! :ohmy:, blir så imponert :)

9/10 fra meg ;)

 

Likte det veldig godt. Eneste som irriterte meg var de jævla Panzerschrek folk på broa.

9459582[/snapback]

Det er ikke så vanskelig med kombinasjonen hagle-sniper :), og hvis du kan og bruke knappene o.l. riktig. f.eks stå bak noe og kikke såvint rundt kanten :D, sykt genialt :)

Lenke til kommentar

Airborne har feil og mangler ved alle sider av spillet, og virker langt fra ferdig. Multiplayer delen er spesielt ille, der det ikke engang er mulig å lage en dedikert server, som betyr hjemmehosta lag crap. Jeg kan ikke fatte at EA i det hele tatt tør å utgi et spill som er så langt fra ferdig, og enda værre, at anmeldere faktisk gir spillet karakterer rundt 7/10. Er dette kvaliteten vi må forvente av nyere spill, eller sitter flere "seriøse" anmeldere i lomma på EA games?

Lenke til kommentar
Airborne har feil og mangler ved alle sider av spillet, og virker langt fra ferdig. Multiplayer delen er spesielt ille, der det ikke engang er mulig å lage en dedikert server, som betyr hjemmehosta lag crap. Jeg kan ikke fatte at EA i det hele tatt tør å utgi et spill som er så langt fra ferdig, og enda værre, at anmeldere faktisk gir spillet karakterer rundt 7/10. Er dette kvaliteten vi må forvente av nyere spill, eller sitter flere "seriøse" anmeldere i lomma på EA games?

9514170[/snapback]

Hva er det som er feil? :ermm:

Lenke til kommentar
Hva er det som er feil? :ermm:

9514437[/snapback]

han nevner at det ikke går å lage dedikated server. Det har ikke jeg prøvd så det skal jeg ikke si noe på.

Ellers så får jeg ofte feilmeldinger når jeg skal koble meg opp til spill. Og på server-oversikten så mangler oversikt over ping totalt.

I tilleg mangler muligheten for LAN-spill (har ikke funnet det hvertfall) og en maksgrense på 12 brukere på en internettserver er litt i laveste laget spør du meg...

 

Det var det jeg kom på i farta. Noe av det blir sikkert rettet opp i patcher :)

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
han nevner at det ikke går å lage dedikated server. Det har ikke jeg prøvd så det skal jeg ikke si noe på.

Ellers så får jeg ofte feilmeldinger når jeg skal koble meg opp til spill. Og på server-oversikten så mangler oversikt over ping totalt.

I tilleg mangler muligheten for LAN-spill (har ikke funnet det hvertfall) og en maksgrense på 12 brukere på en internettserver er litt i laveste laget spør du meg...

 

Det var det jeg kom på i farta. Noe av det blir sikkert rettet opp i patcher :)

9514498[/snapback]

Har ikke prøvd på internett jeg, sorry :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...