Gå til innhold

MOH: Airborne: Erfaringer?


Anbefalte innlegg

MoH:A er for kortvarig og har en utrolig tynn og kjedelig story. Det morsome er å skyte, men der går grensen for spenning. Lyden er også ganske god og grafikk messig er det vel ganske likt det som allerede er på markedet. Ikke noe fancy etter min mening. AIen, tja.. smart kan man ikke si den er, men den gjemmer seg i allefall.

 

6/10

Endret av Colossus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lasted ned spillet på fredag. Hadde en del problemer med å få innstallert det, men fikk det til slutt til.

 

Første-inntrykket er bra, men nå skal det sies at jeg ikke var på utkikk etter et realistisk eller historisk korrekt.

 

Jeg liker det nettopp pga. arcade-følelsen. Jeg må si det at de "bossene" med MG42 og gassmaske ble litt vel "out-there" selv for meg.

 

Jeg spilte raskt gjennom det på casual i går, for å bli kjent med hvordan spillet fungerte, før jeg heiv meg ut på multiplayer-delen. Det er vel mest pga. multiplayer-delen jeg kjøpte spillet. Til min store glede så oppdaget jeg at godbretta fra MOHAA var på plass! :D

 

Har sitti oppe i halve natt og sprunget fra hustak til hustak...

 

Jeg gir spillet en solid 8'er på multiplayer...

Dette er et fantastisk moro spill om man trenger å koble av litt og slippe å tenke. :)

(Ment som noe positivt)

Alt for mange spill nå om dagen går i den fellen at de blir FOR avanserte, FOR virkelighetsnære osv.

Well, guess what? Noen ganger så vil jeg bare ha noe helt uten substans! Noe totalt urealistisk. Har jeg et kvarter nå hvor jeg ikke har noe å gjøre så er det bare å koble seg opp og ta en kjapp runde eller to.

Lenke til kommentar

Ja, jeg må da si at jeg også synes Bioshock gir mer følelse selv om jeg ikke synes Bioshock heller er noe spes. artig.

 

Jeg har en ganske kraftig maskin: Core2 E6600 klokket til 3.2GHz, 8800GTX, 4GB RAM og 20.1" LCD@1600x1200. Kjører alt på maks i MOHA i 1600x1200. Mulig at grafikken egentlig er teknisk bra, men kan ikke si at det ga meg noe mer følelse enn f.eks Call Of Duty 2. Snarere tvert imot.

 

Bioshock har i allefall en følelse av å være litt skummelt.

Endret av OcMax
Lenke til kommentar

hehe nå må dere se på detalje nivået Bioshock som har en mye enklere grafikk, gå nærme objekter og se på oppløsningen. De er atmosfæren som gjør Bioshock så bra.

 

Gode eksempler på denne siden. dette er fra samme pc med samme innstillinger

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=661927&hl= (nederst på første post)

 

Som dere ser finnes det ikke små detaljer i Bioshock som i Moha

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Vanligvis etter en stund med lesing om andre meninger\mer spilling pleier inntrykket mitt av spillet å bli bedre. (Kan oppfatte ting som jeg ikke la merke til.)

 

Men til MOHA har det gått motsatt vei. Det meste i dette spillet var elendig. Grafikken synes dere er bra? For meg er den veldig buggete. Masse feil i den. Måten fienden plutselig hopper fra ett sted til et annet er veldig irriterende. Lydene er dårlige. Nevnt mange ganger: Kort. Og selvsagt det at fienden tåler veldig mye.

 

Det eneste bra med det er det åpne gameplayet. Jeg håpet flere ganger at jeg skulle dø bare fordi hoppet er det eneste interessante med hele missionet. Oppgraderingene er også greie, men noen var ganske kjedelige. Her har jeg jobbet hard bare for å få den siste oppgraderingen på Kar98k, også var det bare en granatskyter.

(Correct me if I'm wrong. Mener å huske det var Kar98k som fikk den oppgraderingen.)

 

Så til meg har det synket til kanskje 4-5 av 10. Syntes bare for synd på det til å gi det noe mindre. :hrm:

Lenke til kommentar
hehe nå må dere se på detalje nivået Bioshock som har en mye enklere grafikk, gå nærme objekter og se på oppløsningen. De er atmosfæren som gjør Bioshock så bra. 

 

Gode eksempler på denne siden. dette er fra samme pc med samme innstillinger

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=661927&hl= (nederst på første post)

 

Som dere ser finnes det ikke små detaljer i Bioshock som i Moha

9506222[/snapback]

 

Kjører du Bioshock med DX10?

 

Bioshock har noen virkelige gode detaljer der.

Lenke til kommentar

Dx10 får ikke opp detalje nivået men det får feks røyk til å se mer ekte ut en dx9. Selve detalje nivået på feks en statue ser jeg ikke forkjell på, men jeg kan se forkjell på overflaten om det feks går sol i mellom etc (om du feks ser på vegger, statuer eller det som skal se ut som isflak ser det mer ut som enkel plastikk pga dårlig detalje nivå)

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...