simalarion Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Jeg har ikke spilt fulle greia enda jeg men altså, det som generelt sies her er at MOHA har bra grafikk, bra AI, bra historie, bra våpen og våpenlyder. Men så kommer vi til lengden på spillet og den er for kort. Og karakteren blir 3 / 10. Altså hvis vi setter en litt logisk karakter her da så blir det vel nærmere 7-8/10 eller ? Skjønner ikke hvorfor dere rater spillet så mye ned kun pga av lengden. Alle krigspill jeg har spilt så langt er for "kort". Som skrevet er det det spillet ligger på på nett også, etter å ha spillt en god stund gir jeg fortsatt 8 av 10 selv. Marketplace er mitt favoritt brett så langt, en helt åpen halvbombet by . Turen med falskjerm ned ditt får man hakeslepp av. Endret 15. september 2007 av simalarion Lenke til kommentar
Sitronkake Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Har runda MoH: Airborne, og kan ikke si jeg var særlig imponert. Grafikken var meget bra, men spillet var ikke nyskapende. Har du spilt tidligere MoH spill så vil du finne mye av det samme i Airborne. Arcade shoot-em-up. 7/10 Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Vurderer og kjøpe meg MoH Airborne selv nå. Er en hardbarka WWII spiller, men det eneste jeg spiller nå for tiden er Day of Defeat Source. Er Airborne verdt penga? Er MP delen bra? Finnes det noen nyere FPS spill som handler om WWII, hvor man kan være TYSKER? Jeg tror det ville blitt et veldig bra spill, der vi kan spille som tyskland/Italia etc. Ja, de tapte krigen, men de vant mange slag etc. I tillegg ville det blitt en god forandring å skyte amerikanere/briter til en forandring 9483755[/snapback] Red Orchestra som nevnt før, Day of Defeat Source og selvfølgelig Battlefield 1942... men alle disse er jo strictly multiplayer da. Operation flashpoint mener jeg å huske går mer i den retning, uansett var det drit vansklig. Men helt er jo et utdadert grafikk messig nå. 9489170[/snapback] Hmmm... utdatert og utdatert... Grafikk er ikke alt, og dessuten etter Resistance og med DXDLL så hadde OFP meget bra grafikk! OFP er ett av mine desiderte favorittspill ever. Du har jo ArmA som er etterfølgeren (eller OFP 1,5... ArmA 2 kommer neste år og ArmA var aldri ment som en direkte oppfølger til OFP, men heller en "mellomstasjon" mellom OFP og "Game2" fra Bohemia) og som har veldig bra grafikk. Her er noen bilder jeg har tatt i OFP... dårlig eller utdatert grafikk? Endret 15. september 2007 av mjau Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Her er noen bilder jeg har tatt i OFP... dårlig eller utdatert grafikk? Det er jo det, men som en annen nevnte alt er jo ikke grafikk Endret 15. september 2007 av simalarion Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Er det samme grafikk motor i de andre spillene er det forkastlig. Løper personene på samme måte er det forkastlig. MOH er generelt forkastlig og oppbrukt tema, men det burde jo funke som tidsbruk. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Forum Troll? om du hater MOH hvorfor hopper du inn i en tråd om MOHA OM du har lest tråden har du nok fått med deg at fysikken er kraftig forbedret (så de springer ikke rart men meget troverdig denne gangen). Grafikken står det så mye om at det gjentar jeg ikke for deg. Om det var poenget med posten din da, forstod det ikke helt.... Lenke til kommentar
zeox Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Jeg har spillt dette en del på 360en nå, og må si meg overrasket over all den gode omtalen det har fått. Kult konsept ja, men hvis man har spillt spill lenge klarer man å se igjennom AIen stort sett med en gang, og man oppdager hvordan hele greia er satt sammen. Vet ikke om jeg gidder å bruke mer tid på dette for å være helt ærlig. ikke imponert :S Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) TJa har til gode å spille et spill jeg ikke kan det på, mulig du har eksempler der AI er veldig bra?. Bortsett fra Online spill er Moha stort sett det du kan forventa av AI i et spill i dag. edit: FPS må spilles på PC Endret 15. september 2007 av simalarion Lenke til kommentar
zeox Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) vel, hadde spillet hatt achievements på PC så hadde jeg hatt den versjonen . bare kødder. 360 versjonen ble faktisk billigere enn pc versjonen for meg, så da var valget enkelt. AIen her er forferdelig. Var akkurat vitne til en tysker som stod med ryggen til meg og en av mine lagkamerater uten å gjøre noe som helst. Lagkameraten min hadde klart å sette seg fast på en luftventil, så han gjorde heller ingenting. AIen er presantert på en såpass dårlig og slapp måte at jeg nesten blir kvalm. Hvis du ikke avanserer, gjør heller ikke lagkameratene dine det. Du kan enkelt sitte i et kvarter/halvtime og snipe inn i den store bygningen (pga den latterlige konstante respawningen av fiender) på det første brettet uten at noen av lagkameratene dine gjør noe som helst annet enn å ta dekning bak en ussel bil. Jeg har enda til gode å spille et annet spill en FEAR hvor AIen faktisk oppfører seg smart Endret 15. september 2007 av zeox Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Joda som i andre spill finner du store glipper i AI. F.E.A.R som du tar eksempel fra er jo fienden satt opp på faste steder mens man beveger seg i en fast rute ergo blir det så og si umulig å se slike feil, men i f.e.a.r som i alle andre spill kan man vente bak døren å plukke dem en og en(virker som de faktisk har stoppet dette i MOHA for de følger ikke etter deg), kommer en granat i ny og ne men da flytter man seg, som i alle andre spill. Ingen som har funnet en unik oppskrift der enda som jeg har sett. Haddet nesten heller dratt fremm Bot i CSS, der bruker dem faktisk forkjellige metoder. Men er det dette du ser etter må du klart gå for Online spill. Endret 15. september 2007 av simalarion Lenke til kommentar
zeox Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 kan ikke si meg enig i hva du sier. Problemet med AIen her er at den er så steinaldersk. respawning av fiender er og et stort problem her. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Virka da som når jeg kastet en granat bort til en MG så løp alle der bak til ett annet dekke å begynte å skyte på meg derfra isteden. Lenke til kommentar
smy Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Bra sp del dritt dårlig mp spør du meg og spill er minst 1 oppdrag for lite. synes ai er litt for dårlig spør du meg de kommer fra over alt og dukker opp over alt Endret 15. september 2007 av lordsmygen Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 respawing av fiender var ok i 2001 men ikke i 2007. det er en drit simpel måte å gjøre et spill vanskligere på, i stede for å lage god AI. uniformene er også litt iffy. at de bruker en M1928 i stede for en M1 eller M1A1 er også feil, den ble ikke brukt av amerikanerne på den europeiske fornten, de har tatt med den så de kan feste front grep og trommel mag på våpenet, selv i Allied assault hadde de M1A1, så hvorfor de gjør et spill enda mer tullete enn et 6 år gammelt spill vet jeg ikke. brettene er også utrolig kjedelige, eneste jeg likte var D-day, da det var litt mindre urbant. Å løpe rundt på en fabrikk eller enrom tullete betong festing er litt teit. også har vi disse uber soldatene som tåler 3 granater i trynet og skyter en MG42 fra hofta. allt dette blir litt teit, spill skal bli bedre og nye med tiden, ikke bli dårligere og mer tullete. vi krever mer av spill i dag. hadde spillet kommer i 2001 så ville de sikkert vært greit, men i dag vil jeg ha mer setter seg ned og venter på Hell's highway Lenke til kommentar
zeox Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 respawing av fiender var ok i 2001 men ikke i 2007. det er en drit simpel måte å gjøre et spill vanskligere på, i stede for å lage god AI. uniformene er også litt iffy. at de bruker en M1928 i stede for en M1 eller M1A1 er også feil, den ble ikke brukt av amerikanerne på den europeiske fornten, de har tatt med den så de kan feste front grep og trommel mag på våpenet, selv i Allied assault hadde de M1A1, så hvorfor de gjør et spill enda mer tullete enn et 6 år gammelt spill vet jeg ikke. brettene er også utrolig kjedelige, eneste jeg likte var D-day, da det var litt mindre urbant. Å løpe rundt på en fabrikk eller enrom tullete betong festing er litt teit. også har vi disse uber soldatene som tåler 3 granater i trynet og skyter en MG42 fra hofta. allt dette blir litt teit, spill skal bli bedre og nye med tiden, ikke bli dårligere og mer tullete. vi krever mer av spill i dag. hadde spillet kommer i 2001 så ville de sikkert vært greit, men i dag vil jeg ha mer setter seg ned og venter på Hell's highway 9502045[/snapback] takk . reagerte litt på uniformene selv, men M1928 tenkte jeg ikke så mye over før du sa det nå. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 digga det mappet som man sprang i skyttergrava. Sprang rundt som ein galning med pumphagla... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 respawing av fiender var ok i 2001 men ikke i 2007. det er en drit simpel måte å gjøre et spill vanskligere på, i stede for å lage god AI. uniformene er også litt iffy. at de bruker en M1928 i stede for en M1 eller M1A1 er også feil, den ble ikke brukt av amerikanerne på den europeiske fornten, de har tatt med den så de kan feste front grep og trommel mag på våpenet, selv i Allied assault hadde de M1A1, så hvorfor de gjør et spill enda mer tullete enn et 6 år gammelt spill vet jeg ikke. brettene er også utrolig kjedelige, eneste jeg likte var D-day, da det var litt mindre urbant. Å løpe rundt på en fabrikk eller enrom tullete betong festing er litt teit. også har vi disse uber soldatene som tåler 3 granater i trynet og skyter en MG42 fra hofta. allt dette blir litt teit, spill skal bli bedre og nye med tiden, ikke bli dårligere og mer tullete. vi krever mer av spill i dag. hadde spillet kommer i 2001 så ville de sikkert vært greit, men i dag vil jeg ha mer setter seg ned og venter på Hell's highway 9502045[/snapback] takk . reagerte litt på uniformene selv, men M1928 tenkte jeg ikke så mye over før du sa det nå. 9502101[/snapback] jeg har M42 uniformene og de ser ikke slik ut, der er mye mer beige/brune ikke så grønne. også skal de vil bytte til M43 etter Market Garaden men det så det ikke ut til at de gjør Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) kan ikke si meg enig i hva du sier.Problemet med AIen her er at den er så steinaldersk Har aldri skrevet at den er bra jeg, AI er fortsatt for dårlig i alle spill jeg har prøvd. Det jeg skriver er at F.E.A.R har et mye enklere utgangspunkt (les heller min forige post omigjen gidder ikke skrive det igjen). Hva takker du gunfreak for?. Enig i det meste av det han skriver, men han er tydligvis perfeksjonist innen "kriger" spill . Det er ikke jeg, jeg koser meg gløgg ihjel med et arkade krispspill som etter min mening leverer godt på nettop den fronten. Men jeg haddet heller ikke sagt nei takk til en skikkelig autentisk krigs spill. eneste jeg likte var D-day, Jepp, knall brett. Turen med falskjermen ned på dette brettet var jo utrolig kul. Liker market garaden (er det det brettet heter) enda bedre. Er på fabrikken som du nevner nå, dårligste brettet til nå ja. edit: Brothers in Arms: Hell's Highway™ kommer i november , håper det selges via steam flott å ha spillene på den kontoen. Er Airborne gutta dette også men blir garantert mer autentisk en Moha, på en annen side er det ikke det Moha prøver på heller (det er det jo dusinvis av eksempler på). Endret 15. september 2007 av simalarion Lenke til kommentar
LeZimen Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Jeg må egentlig si meg fornøyd med spillet Lenke til kommentar
Hawkn Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Sikkert mange her som har runda spelet... Lurer litt på kor langt eg er kommen, og kordan eg skal ta dette beistet her: Sjekk bilde i spoiler. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 9498083[/snapback] Synes du de er vanskelig altså Vent da til du får mange av de på engang.hehe Da blir det gøy 9498393[/snapback] De var ikke lette å ta når det kom en del av de og det hjalp ikke akuratt at jeg spilte på Hard:P dessverre for dem som alt annet så liker de ikke et par skudd med Garand'en i hode:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå