Vice Skrevet 13. september 2007 Rapporter Del Skrevet 13. september 2007 Ja, når jeg spiller MOH serien forventer jeg absolutt ingen realisme, men rten arkade. Om man er klar hva spillet er og hva det forsøker å være så er det god underholdning. Godt er det hvertfall at de har gjort forbedringer etter den dritten de ga ut sist: "Pacific Assault". Trodde serien døde med det skrotet der, men de klarte å reise seg fra asken igjen med Airborne. Lenke til kommentar
LeZimen Skrevet 13. september 2007 Rapporter Del Skrevet 13. september 2007 Ja, enig i det ass! Pacific Assaut var en stor skuffelse! Det første MOH spillet jeg kjøpte men ikke det første jeg har prøvd ;-). Spillet var rett og slett dårlig!! Fiendene tåler faen meg tusen skudd!! Jeg snipa en fyr i huet og han daua ikke! WTF!!? Men Airborne var mye bedre syns jeg, skal definitivt ha det Spilt demoen masse og våpnene føltes utrolig bra, lydene var sinnsyke, eller ihvertfall veldig gode og grafikken er ikke noe å se ned på.. Hakke spilt det ånklie spillet ennå, men bare vent Lenke til kommentar
Jackal Skrevet 13. september 2007 Rapporter Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Singleplayeren er konge. men MP er en katatrofe... for det første så må du logge inn med din EA account(ikke det største problemet) Men du får faen ikke bytte nick. må spille med det du har som EA login for det andre så er det ingen vanlig objective gametype så det var i de andre spillene. bare DM,TDM og objective Airborne. skal ta 3 flag så er det slutt ... eneste positive med MP'en er at de har lagt 3 av de gamle Spearhead mapsa. Endret 13. september 2007 av Jackal Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. september 2007 Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 Pacific Assault er jo enkelt det beste spillet i moh serien, Garanden er jo drit digg i spillet, dreper på 1 skudd nesten altid også er det gøy å bruke bajonetten. fiendene tåler jo mye mindre enn i airborne Lenke til kommentar
Vice Skrevet 14. september 2007 Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 Nå er jo et spill så mye mer enn bare one-shot-kills da. Det som var ræva med PA var elendige missions & råttent leveldesign. Klarte aldri å bli engasjert og syntes det fungerte dårlig på både realisme & arkade. Jeg husker ikke i detalj lenger, men jeg husker at dette var totalinntrykket jeg satt igjen med. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. september 2007 Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 missionene var jo kjempe kule(med unatk av fly brettet) kjempe fine våpen modeler(mye bedre enn de på airborne) mye bedre lyder ca. 5 ganger så langt enkelet det MOH spillet jeg har spillt mest Lenke til kommentar
LeZimen Skrevet 14. september 2007 Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 Har akkurat kjøpt meg spillet nå, så driver å innstallerer Om litt skal det spilles for FULLT! Lenke til kommentar
Avean Skrevet 14. september 2007 Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 Nå er jo et spill så mye mer enn bare one-shot-kills da. Det som var ræva med PA var elendige missions & råttent leveldesign. Klarte aldri å bli engasjert og syntes det fungerte dårlig på både realisme & arkade. Jeg husker ikke i detalj lenger, men jeg husker at dette var totalinntrykket jeg satt igjen med. 9492693[/snapback] Da må du ha sittet med en virkelig dårlig maskin, synes det var beste leveldesignet jeg har sett her ihvertfall. Altså første spillet av denne typen hvor man faktisk kan klatre opp på takene og hoppe på det neste uten noe hindringer. Helt sinnsykt, så jo flere kilometer utover byene og alt var interaktivt. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. september 2007 Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 han snakker om Pacific Assault Lenke til kommentar
morten111340 Skrevet 14. september 2007 Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 Medal og Honor Airborne er et bra spill, og ganske bra grafikk på det beste, men ALTFOR kort. har runda spillet på 2 dager på hard. sinnsykt liten campagain del, har ikke prøvd ut onlie enda da. 3/10 Lenke til kommentar
espinos Skrevet 14. september 2007 Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 Jeg er enig! Pacific Assault er sååååå mye bedre enn Airborne! Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 14. september 2007 Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 spillet blir bare for arcade for meg, den evinge spawinga av fiender, oppgraderingene av våpen ect. 4/10 9487032[/snapback] Enig, har bare gjort 2 missions men alt virkser veldig arcade style. Jeg skjøt en fyr i hodet og han bare stod der :/ Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 14. september 2007 Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 Da hadde jeg spilt gjennom Airborne, og må si jeg sitter igjen med samme følelsen som etter en dårlig natt på byen. Følelsen av frihet som det reklameres med brask og bram rundt var mildt sagt skuffende, noe som egentlig var som forventet - i beste EA-stil var spillet akkurat så lineært at du aldri fikk velge veien du egentlig ville. Usynlige vegger, kasser som sto tilfeldig plassert bortover, og så videre. Selve hoppmomentet var greit nok, men ble selvfølgelig også veldig begrenset da man fikk særdeles lav høyde - i tillegg hadde jeg null problemer med å få fallskjermen til å krasje i lufta, ergo ble jeg tvunget inn mot midten av brettet. Grafikken var helt okai, så ingenting å utsette der. Lydbildet var utrolig flatt, og flere våpen hadde omtrentlig samme lyd - ikke ble opplevelsen bedre i surrond. Dette, samt at spillet er latterlig kort gjør at jeg sitter igjen med følelsen av ingenting. Karakter: 4/10 Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 14. september 2007 Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Jeg likte intensiteten i spillet ihvertfall, alltid noe som skjer og var særdeles gøy å løpe inn i rom å spraye med thompson. Hittil har jeg brukt snart 2.5 timer på 2 maps. Spiller dere alle på casual eller?. Endret 14. september 2007 av Keylar Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 14. september 2007 Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 Rast igjennom det på et døgn. Sikkert ikke spilt mer enn 4-5 timer. Gah som jeg hater det siste brettet hvor man skal komme seg til command senteret. Sleit sikkert i en time der. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 14. september 2007 Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 (endret) hehe mye blandet her Sett mellom review på nettet ligger i gjennomsnitt på 8 + - . Enig med mye av det jeg leser til sist her men at det er ok grafikk blir for dumt, mulig spillet taper seg en hel del når man begynner å skru ned på eyecandy men det ser helt utrolig ut på full guffe det er det jo ikke tvil om. Ikke mye som imponerer en som spiller så mye som meg, men MOHA gjordet det. Har spillt litt hver kveld nå å synes fortsatt det er heftig (storme med hagle er en ny favoritt), nå skal det sies at jeg spiller det som et arkade spill, haddet faktisk ikke ventet et snev av realisme i spillet uansett. Enig i tingene dere nevner i de siste postene her, men kan ikke trekke spillet så mye for det synes jeg. Endret 14. september 2007 av simalarion Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 14. september 2007 Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Jeg tar spillet for det det er, god underholdning . Syntes det var veldig digg AI ihvertfall, kanskje ikke smarteste men mye morro som kommer fra lagkameratene i kampen. Dette er Medal of Honor, store stygge nazi ulven mot de heroiske amerikanerne Endret 14. september 2007 av Keylar Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 15. september 2007 Rapporter Del Skrevet 15. september 2007 Sikkert mange her som har runda spelet... Lurer litt på kor langt eg er kommen, og kordan eg skal ta dette beistet her: Sjekk bilde i spoiler. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Luz Skrevet 15. september 2007 Rapporter Del Skrevet 15. september 2007 Jeg har ikke spilt fulle greia enda jeg men altså, det som generelt sies her er at MOHA har bra grafikk, bra AI, bra historie, bra våpen og våpenlyder. Men så kommer vi til lengden på spillet og den er for kort. Og karakteren blir 3 / 10. Altså hvis vi setter en litt logisk karakter her da så blir det vel nærmere 7-8/10 eller ? Skjønner ikke hvorfor dere rater spillet så mye ned kun pga av lengden. Alle krigspill jeg har spilt så langt er for "kort". Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 15. september 2007 Rapporter Del Skrevet 15. september 2007 Sikkert mange her som har runda spelet... Lurer litt på kor langt eg er kommen, og kordan eg skal ta dette beistet her: Sjekk bilde i spoiler. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 9498083[/snapback] Synes du de er vanskelig altså Vent da til du får mange av de på engang.hehe Da blir det gøy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå