Gå til innhold

MOH: Airborne: Erfaringer?


Anbefalte innlegg

Jeg er en ihuga WWII spill-fan, og hadde glatt gitt spillet 9/10... Lyd, fysikk og grafikk var perfekt, ikke minst atmosfæren i spillet. Dette var frem til siste oppdraget. Da sank spillet ned til 4/10. Hvor uber teit det var med de overpowered tyske soldatene som tålte alt har jeg ikke ord for. Det tok spillet opp til så jXXXXX plattformbasert-møt-bossen-på-siste-mission at det var til å spy av. Greit nok at MOH serien alltid har vært script/plattform basert, men å putte de tyske "monstrene" på slutten var bare helt utrolig tåpelig.

Enig at spillet var for kort, kunne i det minste strekt det litt lengre isteden for å konsentrere spillet på samme plassen i hvert mission.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det mulig for deg at du i fremtiden bruker noe annet enn imageshack? :p f.eks. www.bildr.no?

 

Jeg hater de partypoker popupsene som kommer i bakgrunnen :thumbdown:

9476548[/snapback]

 

Helt enig med deg. Hater imagehack..tregt er det også til tider.

 

MOHA er absolutt underholdene men bør ha minst normal vanskelighetsgrad eller høyere når man spiller eller så blir det for lett og fort kjedelig..

 

Men som sagt som i alle andre MOH så er de så forbannade kort og jeg var vel optimistisk at de ville gjøre noe med det med Airborne men neida..

Lenke til kommentar

Ja, etter 61 poster her, så har jeg fått en del tilbakemeldinger :p ikke ta det feil, kom med flere, men jeg har et lite spørsmål/idé her.

 

Finnes det noen nyere FPS spill som handler om WWII, hvor man kan være TYSKER?

 

Jeg tror det ville blitt et veldig bra spill, der vi kan spille som tyskland/Italia etc. Ja, de tapte krigen, men de vant mange slag etc. I tillegg ville det blitt en god forandring å skyte amerikanere/briter til en forandring :p

Lenke til kommentar
Jeg er en ihuga WWII spill-fan, og hadde glatt gitt spillet 9/10... Lyd, fysikk og grafikk var perfekt, ikke minst atmosfæren i spillet. Dette var frem til siste oppdraget. Da sank spillet ned til 4/10. Hvor uber teit det var med de overpowered tyske soldatene som tålte alt har jeg ikke ord for. Det tok spillet opp til så jXXXXX plattformbasert-møt-bossen-på-siste-mission at det var til å spy av. Greit nok at MOH serien alltid har vært script/plattform basert, men å putte de tyske "monstrene" på slutten var bare helt utrolig tåpelig.

Enig at spillet var for kort, kunne i det minste strekt det litt lengre isteden for å konsentrere spillet på samme plassen i hvert mission.

9479007[/snapback]

 

Enig, en person bør ikke stå oppreist etter et skudd direkte i øyet, eller det venstre glasset på gassmasken for den skyld. Fikk tom den "headshot" ikonet, men var nødt til å ta et headshot til før de gikk ned. Blir for dumt.

 

Annet jeg kunne tenkt meg, var at oppgraderingene ikke kom instant, men var noe du kunne velge å ha på når du gikk inn i neste oppdrag. Blir litt vel urealistisk at det plutselig bare kommer et scope dalene midt i en kamp.

 

Men bra spill, selv om det var omtrent like langt som HL2 ep1, tok meg ikke lange tiden å runde det, men var noen diggbare timer.

Lenke til kommentar

Det har allerede vært ute en stund i usa, pluss endel har spilt demoen.

Du kan lovlig hente det via EA link, eller om du har bestilt det fra en nettbutikk, f.eks amazon, sendes de gjerne ut i god tid så de er sikre på at du får det til release.

Du kan også gjerne få tak i spill før release om du kjenner noen, eller kan snakke godt for deg, når det er snakk om non hyped games, fra f.eks expert eller spaceworld, da disse butikkene gjerne har spillene på lager en uke før release.

 

Men vi har såklart alle sammen lastet det ned, fordi vi mener alt i verden burde være gratis, og alle andre burde jobbe for å gjøre vårt liv bedre å leve.

Lenke til kommentar

Om han haddet lest tråden haddet han også sett at flere nettop har gjort det (kjøpt mellom EA link)

 

Eneste som iriterer meg så langt er at jeg nå legger merke til at de spawner(har ikke iritert meg så mye over de som løper i veien, slik må det jo tildels være i virkligheten også men litt ille når de pluttslig stiller seg rett foran deg i dører osv), et alternativ de kunne hatt er at du fikk tidspress på deg i visse oppdrag slik at du ikke haddet tid til bare å snipe etc.

 

Siden ryktet sier at spillet er så kort tar jeg med god tid :)

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Har spilt demoen en stund nå, men klarer ikke mer! Det er så himla fett! Skjønner ikke at Gamereactor kunne gi det bare 6/10. MINST en 8 er det!

 

Alt er så bra laga, eller nesten alt da.. Som lyden på våpnene, grafikken er slettes ikke så ille som folk vil ha det til og banen på demoen var ganske kul den, litt liten men.. Jaja, men uansett, bra spill! Klarer ikke å vente til jeg skal stikke bort på EB Games imorra og kjøpe det (forhåpentligvis har de flere kopier igjen :)) Men ække sikker på om jeg klarer å vente jeg ass..

 

Men hvordan er onlinedelen? Noen som har prøvd den ennå?

Lenke til kommentar
Hmm, lurer litt på hvordan dere kan uttalle dere om et spill som ikke slippes før i morgen, 13. Sept - http://gamer.no/dates.php?platform=PC...?

9483899[/snapback]

 

Trekker tilbake dette utsagnet, da jeg tydligvis burde ha sjekket opp ting litt grundigere først.

 

--

 

Har "lånt" meg en kopi fra jobb nå, blir vel å prøvespille litt i kveld - har ikke noe særlig til forventninger, demoen var ihvertfall en enorm skuffelse, men skal likevel gi MoH:A et forsøk.

Lenke til kommentar

Nå lager de jo spillet slik for å nå frem til massene, er man ute etter realisme så blir man selvsagt dypt skuffet. Men bare navnet MOH burdet forteller deg at det ikke har noe som helst med realisme å gjøre.

 

Operation flashpoint mener jeg å huske går mer i den retning, uansett var det drit vansklig. Men helt er jo et utdadert grafikk messig nå.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...