kim21 Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 Har runda spillet... Det er kjempebra grafikk og AI, men slutten er altfor kort Håper det kommer en expansion pack ihvertfall da.... Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 Har ikke Ea en slags steam konto?, evnt andre måter man får kjøpt det og lastet det ned?. Har googlet men fant ikke ut av det. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 10. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 Har ikke Ea en slags steam konto?, evnt andre måter man får kjøpt det og lastet det ned?. Har googlet men fant ikke ut av det. 9465705[/snapback] EA Link Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 Der ja, takker Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 10. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 Der ja, takker 9466155[/snapback] np Men jeg må si at Steam er mye bedre. Når jeg lastet ned Airborne på PCen til min bror (ja, via EA Link, så lovlig) så lastet den først ned. Dette tok lang tid pga. nokså treg hastighet i EAs ende (han har 20 Mbit ADSL2+), og da den endelig var ferdig å laste, måtte den pakke opp, og "installere", og så kunne man installere spillet som man gjør hvis man kjøper det. På Steam er det bare laste ned og så spille. De siste stegene etter det var lastet ned, tok over 30 min, kanskje nærmere 45 min, og det var ikke PCen som var problemet heller. 3x500Gb i RAID0, Q6600 på 3.2 Ghz, 2 Gb BallistiX minne og et 8800 GTX. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Hmm da tar det mye ekstra plass om det bruker ca 6 gb til(nedlasting + innstalering), ser ut til å ta ca 4-5 timer på min 5mb linje). Steam er genialt ja. Orker ikke ha alle de u-kurante dvd koverne rundt omkring, på denne måten kan du hente ned spillene samme hvor du måtte være også. Blir uansett ikke noen testing av MOHA fullversjon i kveld ser det ut til. Endret 10. september 2007 av simalarion Lenke til kommentar
Nuur Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 Meget bra men desverre meget kort. Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 For å være ærlig så kjøper jeg kun spill over steam, hvis ikke så laster jeg det ned ifra "div" andre steder.. Men kunne tenkt meg at alle spill hadde blitt lansert på steam da hadde jeg ihvertfall kjøpt de. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Knall spill, men som sagt kort og altfor mye skripting. 8.01/10. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Blei litt skuffet.. grafikken va fin den.. men eg likte ikkje måten man styrte karakteren på... men no har eg bare prøvd demoen... Lenke til kommentar
Arne Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Ja, kva ville de valgt av Bioshock og MOHA? Gidd ikkje å lage ein heilt ny tråd om dette, sidan det er ein tråd om MOHA. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 ikke at airborne er så fantastisk bra, men jeg syns bioshick er møkka kjedelig, like tingen ting med spillet, Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Har både Bioshock og MOHA, haddet helt klart valgt MOHA selv. Eneste bakdelen jeg har hørt er at det er kort. Synes vansklighets graden er ganske høy også når man går over normal(dette er ikke et minus!). Kunne bare glemme å springe i front uten de andre, bakdelen er at de ofte flyr i veien. Helt klart bedre grafikk i Moha i forhold til Bioshock både når deg gjelder detaljer og fysikk. Men Bioshock har en kul atmosfære, det skal det ha. Bildene er fra 1600 * 1200 med alt på full pupp, imponerendet at det holder så god fps med tanke på at det faktisk er veldig mange personer på skjermen samtidig. Endret 11. september 2007 av simalarion Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 11. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Har både Bioshock og MOHA, haddet helt klart valgt MOHA selv. Eneste bakdelen jeg har hørt er at det er kort. Synes vansklighets graden er ganske høy også når man går over normal(dette er ikke et minus!). Kunne bare glemme å springe i front uten de andre, bakdelen er at de ofte flyr i veien. Helt klart bedre grafikk i Moha i forhold til Bioshock både når deg gjelder detaljer og fysikk. Men Bioshock har en kul atmosfære, det skal det ha. Bildene er fra 1600 * 1200 med alt på full pupp, imponerendet at det holder så god fps med tanke på at det faktisk er veldig mange personer på skjermen samtidig. 9476335[/snapback] Er det mulig for deg at du i fremtiden bruker noe annet enn imageshack? f.eks. www.bildr.no? Jeg hater de partypoker popupsene som kommer i bakgrunnen Endret 11. september 2007 av _Zeke Lenke til kommentar
Kuroneko Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Jeg likte MOH:A godt, men spillet er svært kort. Brettdesignet er fantastisk, det er pent (men jeg liker stilen i bioshock bedre). Fiender spawner inntil et delmål er utført, noe som er både positivt og negativt. Positivt fordi det tvinger spilleren til å spille agressivt, ikke bare sirkle inn målet og snipe alt han ser, men svært negativt når det dukker opp fiender fra umulige retninger, eller aller verst (dog dette opplevde jeg bare et sted), bak meg i samme rom (med en utgang). Systemet med oppgradering av våpen fungerer utmerket, og utvalget er spennende. Jeg ville, om jeg skulle anbefale et valg mellom MOH:A og BS anbefalt bioshock om andre verdenskrig ikke var et kjempemust. Begge deler er dog så gode spill at de er verdt pengene. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Greit og underholdende spill. Bra grafikk og ok gameplay, men elendige lyder og helt latterlig kort! WW2 settingen begynner dog å bli litt vel gammel og utslitt nå, så får håpe det kommer litt mer fornyelser på den fronten etterhvert. Call Of Duty ser ut til å være virkelig noe å se fram til pga. dette. Men jeg begriper ikke hvorfor noen drar inn "Bioshock" som sammenligning. De er jo totalt forskjellige spill! Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Fiender spawner inntil et delmål er utført så de spawner ja, mistenkte det men var ikke sikker. Er ikke spesielt fan av det selv. Det er to hovedgrunner til at jeg anbefaller motsatt. Bioshock blir litt for mye kaos plaffing rundt seg pga små rom og heftig spawnrate og en veldig plastik aktig grafikk (på samme måte som i doom3, pray) som jeg til tider synes ser på grensen til latterlig ut (har set spill med samme grafikk motor som ikke ser så plastikk ut). Men synes også begge spillene er verdt pengene uten tvil, de er veldig forkjellige også. edit Bioshock ble dratt inn for en lurte på hvilket spill han skulle kjøpe. Endret 11. september 2007 av simalarion Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. september 2007 Rapporter Del Skrevet 12. september 2007 Ja, respawning er en generell uting i alle spill i så måte også i Airborne. Å anbefale ett av to så forskjellige spill som Bioshock eller Airborne er veldig vanskelig, det er helt opp til personlige preferanser og hva slags spill man liker best. Airborne er et "rett fram, vanlig, skyt alt du ser spill" og ikke stort mer enn det. Bioshock inneholder skytedelen til Airborne men har i tillegg mer dybde og variasjon i oppdrag og små elementer av RPG spill. I tillegg er settingen så forskjellig som den får blitt. Airborne er (om ikke spesielt realistisk) hvertfall basert på en realistisk setting, men Bioshock er bare vill fantasi fra ende til annen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 12. september 2007 Rapporter Del Skrevet 12. september 2007 hvordan er spillet i mp da? Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 12. september 2007 Rapporter Del Skrevet 12. september 2007 Airborne ser bra ut... men bortsett fra grafikken, det faktum at du kan velge hvor du starter, og den lille "nyvinningen" med oppgraderinger så er det helt gjennomsnittlig... A.I.-en er et kapittel for seg selv: Du dreper en fiende - forsterkningene kommer og stiller seg på akkurat samme sted, selv om det finnes dekke andre steder. De allierte soldatene springer rett forbi tyske soldater uten å skyte på dem en gang. Jeg mener, de springer RETT GJENNOM de fiendtlige linjene ... Absolutt ikke imponert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå