Gå til innhold

MOH: Airborne: Erfaringer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble selv bokstavlig talt blåst av stolen pga dette spillet, har aldrig vært noe fan av MoH pga pompøs amrikansk moral (noe som det virker de har tatt med seg her også, men det gjør ikke så mye når de leverer), klønete fysikk og alt for linært.

 

Bet meg først merke i at fysikken så lovendet ut før vi skulle hoppe ut av flyet... så oi flott grafikk jo og så detaljert. Når jeg haddet landet fikk jeg akutt behov for å ta screenshots for det så helt fantastisk ut. Også positivt overasket over gode kontroller, faktisk første gang jeg har brukt "len over til siden" knappen aktivt, som fungerte ypperlig sammen med riflen. Så til det siste som jeg enda ikke er lei av å se på, fysikken!. Fantastiske bevegelser på mennene spesielt flott når du treffer dem med riflen :) . Kan oppsumere med - Veldig overasket over hvor bra det var, skaffer meg fullversjonen i morgen.

 

Liten mini test med bilder nederst på første post i denne Tråden

 

edit

Grafisk synes ikke jeg heller ikke Bioshock er i nærheten av dette, minner meg faktisk ganske mye om klatte grafikken til Doom 3 og Prey (plastic fantastic grafikken). Men derimot er atmosfæren i Bioshock ur kul (fysikken er bra også)

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Nope, jeg ble ikke imponert over Bioshock grafikken. Ja det er basert på Unreal 3 motoren men da sier jeg basert, siden den benytter den ikke fullt ut. Bioshock ble laget med Xbox360 i tankene ergo detaljnivået er ikke i nærheten av hva Unreal 3 motoren har å by på. I Bioshock har du omgivelser hvor du nesten kan begynne å telle antall polygoner, mens i Medal of Honor ser det faktisk veldig troverdig ut.

Ikke bare det men du har lyseffekter og shader 4.0 som ser ufattelig bra ut i dette spillet.

9459998[/snapback]

Og hvor mye bedre ser PC versjonen av MoH Airborne ut kontra Xbox360 og PS3 versjonene? Klart man får mer ut av UT3 med kraftigere hardware, men UT3 er utviklet med Xbox360 og PS3 i tankene, noe GeoW og UT3 viser. Det vil uansett ta en stund før PC utviklerene vil satse på noe mye mer enn det Xbox360 kan takle, spesielt for multiplattform spill.

Endret av MistaPi
Lenke til kommentar
Også positivt overasket over gode kontroller, faktisk første gang jeg har brukt "len over til siden" knappen aktivt, som fungerte ypperlig sammen med riflen.

9461733[/snapback]

 

Dette kan du ikke mene? Brukte så godt som aldri denne funksjonen fordi det fungerte mye bedre og stille seg midt i skuddlinjen og skyte etter fienden.

 

Og til xantir`: Du vil kanskje føle at du skyter det øyeblikket du skyter men når du treffer fienden 6-7 ganger uten at de dør mister det litt av våpenfølelsen.

Lenke til kommentar
Dette kan du ikke mene? Brukte så godt som aldri denne funksjonen fordi det fungerte mye bedre og stille seg midt i skuddlinjen og skyte etter fienden.

 

Jepps, mulig pga vi spiller forkjellig?. I steden for å angripe dem rambo style (joda morro det også hehe) så gikk jeg opp i husene, langs bruer osv. Fungerte ypperlig til å lene seg over bruene med ut av vinduet osv... 1 skudd å lene seg rett tilbake. Det som gjør den litt bedre tror jeg er noe så enkelt som at den er mye raskere en jeg er vant med.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Dette kan du ikke mene? Brukte så godt som aldri denne funksjonen fordi det fungerte mye bedre og stille seg midt i skuddlinjen og skyte etter fienden.

 

Jepps, mulig pga vi spiller forkjellig?. I steden for å angripe dem rambo style (joda morro det også hehe) så gikk jeg opp i husene, langs bruer osv. Fungerte ypperlig til å lene seg over bruene med ut av vinduet osv... 1 skudd å lene seg rett tilbake. Det som gjør den litt bedre tror jeg er noe så enkelt som at den er mye raskere en jeg er vant med.

9462913[/snapback]

 

Enig. Det er dette som fungerer, og jeg brukte også dette aktivt, kanskje med unntak av når jeg bruker haglen.

 

Men jeg tipper at du spiller på Easy, du som ikke bruker den lene deg til siden etc. og da er spillet bare kjedelig. Prøv å spill på Normal/hard og spill på de banene litt senere ut i spillet. Da får man faktisk bruk for den funksjonen, tro det eller ei.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Mener de har sagt at MoH:A støtter multicore fullt ut. Enten har jeg leste det eller hørt det på presentasjoner. Mulig jeg tar feil, men mener så inderlig jeg hart lest/hørt det.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...