NikkoDee Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 Kan noen fortelle litt om multiplayer? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Ble selv bokstavlig talt blåst av stolen pga dette spillet, har aldrig vært noe fan av MoH pga pompøs amrikansk moral (noe som det virker de har tatt med seg her også, men det gjør ikke så mye når de leverer), klønete fysikk og alt for linært. Bet meg først merke i at fysikken så lovendet ut før vi skulle hoppe ut av flyet... så oi flott grafikk jo og så detaljert. Når jeg haddet landet fikk jeg akutt behov for å ta screenshots for det så helt fantastisk ut. Også positivt overasket over gode kontroller, faktisk første gang jeg har brukt "len over til siden" knappen aktivt, som fungerte ypperlig sammen med riflen. Så til det siste som jeg enda ikke er lei av å se på, fysikken!. Fantastiske bevegelser på mennene spesielt flott når du treffer dem med riflen . Kan oppsumere med - Veldig overasket over hvor bra det var, skaffer meg fullversjonen i morgen. Liten mini test med bilder nederst på første post i denne Tråden edit Grafisk synes ikke jeg heller ikke Bioshock er i nærheten av dette, minner meg faktisk ganske mye om klatte grafikken til Doom 3 og Prey (plastic fantastic grafikken). Men derimot er atmosfæren i Bioshock ur kul (fysikken er bra også) Endret 9. september 2007 av simalarion Lenke til kommentar
smy Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 kult spill selv om ikke støtter sli og liker ikke vista så er okey Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 kult spill selv om ikke støtter sli og liker ikke vista så er okey 9462332[/snapback] Hvorfor nevner/sier du vista?? Mange bugs i MOHA Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Nope, jeg ble ikke imponert over Bioshock grafikken. Ja det er basert på Unreal 3 motoren men da sier jeg basert, siden den benytter den ikke fullt ut. Bioshock ble laget med Xbox360 i tankene ergo detaljnivået er ikke i nærheten av hva Unreal 3 motoren har å by på. I Bioshock har du omgivelser hvor du nesten kan begynne å telle antall polygoner, mens i Medal of Honor ser det faktisk veldig troverdig ut.Ikke bare det men du har lyseffekter og shader 4.0 som ser ufattelig bra ut i dette spillet. 9459998[/snapback] Og hvor mye bedre ser PC versjonen av MoH Airborne ut kontra Xbox360 og PS3 versjonene? Klart man får mer ut av UT3 med kraftigere hardware, men UT3 er utviklet med Xbox360 og PS3 i tankene, noe GeoW og UT3 viser. Det vil uansett ta en stund før PC utviklerene vil satse på noe mye mer enn det Xbox360 kan takle, spesielt for multiplattform spill. Endret 10. september 2007 av MistaPi Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 Også positivt overasket over gode kontroller, faktisk første gang jeg har brukt "len over til siden" knappen aktivt, som fungerte ypperlig sammen med riflen. 9461733[/snapback] Dette kan du ikke mene? Brukte så godt som aldri denne funksjonen fordi det fungerte mye bedre og stille seg midt i skuddlinjen og skyte etter fienden. Og til xantir`: Du vil kanskje føle at du skyter det øyeblikket du skyter men når du treffer fienden 6-7 ganger uten at de dør mister det litt av våpenfølelsen. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 Til tross for heavy scripting så er dette spillet knall. Det eneste jeg savner er bedre våpenlyder og at de skulle tatt seg mer tid til å fikse bugs. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 Venter heller på Brothers in Arms 2. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Dette kan du ikke mene? Brukte så godt som aldri denne funksjonen fordi det fungerte mye bedre og stille seg midt i skuddlinjen og skyte etter fienden. Jepps, mulig pga vi spiller forkjellig?. I steden for å angripe dem rambo style (joda morro det også hehe) så gikk jeg opp i husene, langs bruer osv. Fungerte ypperlig til å lene seg over bruene med ut av vinduet osv... 1 skudd å lene seg rett tilbake. Det som gjør den litt bedre tror jeg er noe så enkelt som at den er mye raskere en jeg er vant med. Endret 10. september 2007 av simalarion Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 Har nå dette spillet og bruker xp, men er det noen som har bilder dx9 vs dx10? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 (endret) MOHA er et DX9 spill og ikke noe DX10. Endret 10. september 2007 av Scortech Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 10. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 Dette kan du ikke mene? Brukte så godt som aldri denne funksjonen fordi det fungerte mye bedre og stille seg midt i skuddlinjen og skyte etter fienden. Jepps, mulig pga vi spiller forkjellig?. I steden for å angripe dem rambo style (joda morro det også hehe) så gikk jeg opp i husene, langs bruer osv. Fungerte ypperlig til å lene seg over bruene med ut av vinduet osv... 1 skudd å lene seg rett tilbake. Det som gjør den litt bedre tror jeg er noe så enkelt som at den er mye raskere en jeg er vant med. 9462913[/snapback] Enig. Det er dette som fungerer, og jeg brukte også dette aktivt, kanskje med unntak av når jeg bruker haglen. Men jeg tipper at du spiller på Easy, du som ikke bruker den lene deg til siden etc. og da er spillet bare kjedelig. Prøv å spill på Normal/hard og spill på de banene litt senere ut i spillet. Da får man faktisk bruk for den funksjonen, tro det eller ei. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 Venter heller på Brothers in Arms 2. 9462888[/snapback] Du mener 3. 2eren har vært ute lenge Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 Venter heller på Brothers in Arms 2. 9462888[/snapback] Du mener 3. 2eren har vært ute lenge 9464622[/snapback] Støtter den! Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 10. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 Er det noen som vet om MoH: Hirborne støtter multicore?? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 Er det noen som vet om MoH: Hirborne støtter multicore?? 9464752[/snapback] Dessverre..Står ingenting i "README" filen at spillet drar støtte av multicores. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Mener de har sagt at MoH:A støtter multicore fullt ut. Enten har jeg leste det eller hørt det på presentasjoner. Mulig jeg tar feil, men mener så inderlig jeg hart lest/hørt det. Endret 10. september 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Spillet går ihvertfall ekstremt smooth på e6600. Endret 10. september 2007 av freddy85 Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 Litt skuffa over dette faktisk. Uhorvelig bra grafikk og lyd, ellers er det ALT for kort og generelt mye av det samma som tidligere spill i MOH-serien. Hadde forventa litt mer. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 10. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 Litt skuffa over dette faktisk. Uhorvelig bra grafikk og lyd, ellers er det ALT for kort og generelt mye av det samma som tidligere spill i MOH-serien. Hadde forventa litt mer. 9465535[/snapback] Enig. Og så er det jo også på 6.5 Gb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå