Gå til innhold

MOH: Airborne: Erfaringer?


Anbefalte innlegg

Første oppdrag ga meg mersmak, men etter å ha blitt drept langt ute i oppdrag nr.2, bare for å hoppe ut av flyet igjen og starte på nytt. Tror ikke det. Jeg savet flere ganger under oppdraget, men nei da.

 

Vet ikke om jeg kommer til å spille det mer. Muligens etter Stranglehold. Bare irritert nå.

Men alt det til siden, spillet så bra ut. "Gears of War løpinga" var veldig kult, bidro til action følelse. Oppgraderinga av våpen var også bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen som vet om MoH: Hirborne støtter multicore??

 

4 kjerne tenker du på? vel, en kamerat av meg har STORE problemer med detta spellet, og han har en 4 kjernes

 

vi har nesten identisk pc med samme drivere osv, men jeg har dual og han har quad så MEST sannsynelig er det cpu'en som ikke helt "likær sæ" :p

 

ps: syns grafikk messig er moha DÅRLIGERE enn BioShock, serr, vannet i byen er fett, blur er fett, røyk er fett, MEN explosjoner er ikke fett, physix er ikke fett, dumme teammates er ikke fett, og f***** up baner, med BAD grafikk er ikke fett!

 

sorry, men detta syns jeg er en 3\10, grafikk messig 4\10, lyd 2\10, gameplay 1\10 (pga av den korte tiden det tok å runde hele greia, serr, 5 baner og du er ferdig!!)

 

men har respekt for de som liker spillet og dømmer ingen:p

Lenke til kommentar
sorry, men detta syns jeg er en 3\10, grafikk messig 4\10, lyd 2\10, gameplay 1\10 (pga av den korte tiden det tok å runde hele greia, serr, 5 baner og du er ferdig!!)

 

Deg er dessverre vanskelig å ta seriøst, eller har du ikke peiling av hva du snakker om.

Kom her gjerne med sammenligninger på følgende:

 

Grafikk 3/10: Gi meg et spill i sjangeren som er f.eks 7/10 eller hvorfor ikke 10/10. Si hva en vil om Airborne, men flott ser det ut.

 

Lyd 2/10: Igjen, sammenligne med et annet spill takk, slik vi vet at ørene dine ikke er fyllt opp med ørevoks eller hva verre er.

 

Gameplay 1/10: Utdyp gjerne dette og trekk sammenligninger til andre FPS`er. Gjerne andre basert på WWII og.

 

På forhånd takk.

Endret av langtongting
Lenke til kommentar
ps: syns grafikk messig er moha DÅRLIGERE enn BioShock, serr, vannet i byen er fett, blur er fett, røyk er fett, MEN explosjoner er ikke fett, physix er ikke fett, dumme teammates er ikke fett, og f***** up baner, med BAD grafikk er ikke fett!

en ting, det er ikke bad grafikk!, da er det du som har stillt inn FEIL!

Lenke til kommentar
Deg er dessverre vanskelig å ta seriøst, eller har du ikke peiling av hva du snakker om. Kom her gjerne med sammenligninger på følgende:Grafikk 3/10: Gi meg et spill i sjangeren som er f.eks 7/10 eller hvorfor ikke 10/10. Si hva en vil om Airborne, men flott ser det ut.Lyd 2/10: Igjen, sammenligne med et annet spill takk, slik vi vet at ørene dine ikke er fyllt opp med ørevoks eller hva verre er.Gameplay 1/10: Utdyp gjerne dette og trekk sammenligninger til andre FPS`er. Gjerne andre basert på WWII og.På forhånd takk.
må nok skuffe deg der, det er hva JEG syns( som jeg sa at jeg dømmer ingen) er dette vansklig å forstå?!

 

vel, sammenligne med andre spill blir nesten litt feil, siden alt går under en katagori; grafikk messig er moha likt som cod2 (spørr du meg), men er enig med at bevegelsene til personen du er er bra laget, MEN spillet blir ikke "magisk" pga av slike ting!!cod2 var dessuten et mye bedre spill enn dette, dessuten MYE LENGRE! ville gitt cod2 7\10, men ærlig talt, ww2 konseptet er brukt opp nå ass, bra cod4 gir opp dette og satser mot noe høyder!!

 

sammenligne i lyd mot andre spill blir kanskje litt feil det og for det er jo slik selve "lyden" er forskjellig OG HVOR MANGE HAR HØRT EN THOMSON PÅ EKTE OG KAN SAMMENLIGNE DEN OG SI;"NEI, I BIA3 ER LYDEN BEDRE ENN I MOHA!" ingen KAN!lær deg litt før du poster du!

 

ps: i 7\10 ville jeg gitt cod2 denne, i 10\10 skal du komme ganske høyt og ingen kommer innafor dette, for da skal alt STEMME; lyd, grafikk, story, lengde, følelse, glede, ai osv. meget vanskli og gi et spill 10\10!det med lyd 2\10 er fordi at lyden føles ikke "ekte"! explosjonene er grei lyd på, thomson (og andre) har en litt sjenert lyd.. ikke noe trykk med følelse, men mer "knitring", som en liten mp5 med lyddemper (ikke det at dette var noe bra eksempel)

Endret av apoligize
Lenke til kommentar
Andre verdenskrig-konseptet er langt ifra brukt opp. Det med at dette bruker fallskjermjegere er veldig bra, og utifra det jeg har sett og prøvd, er MOH: A et sinnsykt bra spill.

 

lagt fra brukt opp? syns det samme går igjen, men bra at moha bruker fallskjermkonseptet som gir en variasjon mot alt tidligere ;) det er jeg enig at der gjør de det bra, men det blir for lite

Endret av apoligize
Lenke til kommentar
fallskjerm hoppingen varer jo ca. 10 sek så er det helt likt alle andre ww2 spill.

 

elendig våpen feel og lyder, tullete fantasi soldater som tåler alt for mye.

kjedelige og få brett av 6 brett likte jeg 1.

 

nei, setter seg og venter på hells highway

 

enig med deg der, men kan ikke klandre folk for å like et spill ;)

Lenke til kommentar

Lurer deg??, du kan starte hvor som helst på hele kartet Lander du feil dør du på sekunder. Jeg har spillt siden vic20 og lar meg sjeldent imponere men turen ned på brettene er ikke noe annet en fantastiske. Denne ideen er nyskpapendet å fungerer ypperlig. Du kan også ta oppdragene i rekkefølgen som passer deg best.

 

Cod4 demoen var altfor linær, et annet problem var at det aldri ble spesielt kult (bortsett fra den hyper moderene bazookan man tok tanksene med)

 

Har vansklig for å forstå all kritikken mot Airborne faktisk, ja der er arkade aktig med de prøver da vistknok ikke på noe annet heller.

 

Gleder meg også forøvrig til skikkelige autentiske krigspill, men jeg mister ikke retten til å digge ariborne av den grunn :)

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...