1915 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 jeg bor på hybel i bodø og der jeg har hybel får jeg nett fra hybelvertene. men de er nesten aldri hjemme og de bruker nettet sjeldent så. er kunn jeg som bruker det. det er canal digital ;/ 3000/1000 linje. og det tar evigheter å laste sider ;/ lastet ned men da gikk det ikke å surfe. slo av nedlastingen med ble ikke bedre ;/ hva er galt ? de hadde en gammel piss router før. så fikk jeg dem til å kjøpe en ny en. Linksys WRT54GL. da ble det bedre. funka fint i en uke og så har det vært tregt i mange uker nå ;/ noen som vet hvordan jeg kan få fikset det ? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 (endret) hvordan ? jeg har ikke mulighet når jeg bor nede i en kjeller og den står oppe hos dem. og jeg kommer meg ikke inn på routeren men 192.168.1.1 ;// og de er heller ikke hjemme. Endret 9. september 2007 av 1915 Lenke til kommentar
1915 Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 .......... Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Det er vel enkelt a lage en stor kortslutning da Lenke til kommentar
1915 Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 sa jeg ikke at routern står oppe og jeg bor nede og de er ikke hjemme ? Lenke til kommentar
1rescue Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Husker da jeg hadde nextgentel, da kunne jeg sende en reboot kommando til modemet/routeren, men det avhenger jo at du kan logge deg inn på den ... Mvh Erik Lenke til kommentar
1915 Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 (endret) hva nøler du med da ? fortell meg hvordan man sender komandoen da ? jeg kan gå inn på routeren men internettleseren men det tar en laaaang eveighet. os: windows xp pro sp2 router: Linksys WRT54GL Endret 9. september 2007 av 1915 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå