Gå til innhold

PS3, oppkobling mot mediaserver?

glosi

Anbefalte innlegg

Ser det er en funksjon som tillater meg å koble til mediaservere på PS3'n. Har aktivert delinga av Media i Vista og jeg finner pcn min og mappene på PS3'n. Men, MP3 filer finner den ikke, og andre filer finner den bare som ukjent/inkompatibel filtype. Noen som har noen tips til hvordan man kan koble opp dette for å få det til å virke?

EDIT: Ser at veldig mange har lest dette innlegget, men ingen har svart ennå: la meg stille et annet spørsmål også. Er det fler enn meg som ikke får til å koble opp mot mediaservere?

Endret av glosi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser at veldig mange har lest dette innlegget, men ingen har svart ennå: la meg stille et annet spørsmål også. Er det fler enn meg som ikke får til å koble opp mot mediaservere?

9458882[/snapback]

Jeg sliter også med dette. Har bare testet mediaplayer11. Mp3 funker helt fint, men på filmfiler (avi etc) kommer det bare opp "data not supported".. Fint hvis noen hadde no tips ang dette ;)

Lenke til kommentar
får ikke opp noe som helst når jeg kjører media connect greia på ps3. Har satt på deling på WMP11.

9470187[/snapback]

har samme problem selv. Når jeg søker etter mediaserver på PS3 finner jeg intet.

Bruker Tversity og har åpnet port 41952 på routeren. (Speedtouch 585 router fra NextGenTel)

Har PC`en koblet til routeren med kabel, og PS3`en er koblet til trådløst.

Noen tips?

Endret av Denim
Lenke til kommentar

Har en Jensen Airlink 6954, men får ikke til å forwarde porten. Klarer å forwarde til en gitt Ip adresse, men den som ps3 har er jo ikke statisk. Noen som har noen tips?

edit: fikk lagt til ps3 i routeren nå, og forwarda port 41952 til ps3 sin ip adresse, men får fremdeles ikke noe liv. kjører tversity nyeste versjon sammen med anbefalte programmer og codecer...

Endret av bokfinn
Lenke til kommentar

Jeg har en Mac og lurer på om det overhodet går an å bruke Mac-en som en "Media Server"?

Jeg har søkt og søkt på nettet men har ikke blitt noe særlig klokere...

:(

Jeg er takknemlig hvis noen svarer hvis de er sikre på at det IKKE går også, da slipper jeg å bruke mer tid på å prøve å finne ut av det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...