Ingeniørstudent Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Jeg skal ha særemne og jeg vet at jeg skal sammenligne en -to bøker med film(er). Det jeg lurer på er hvilke jeg bør velge. Altså en bok som har blitt filmatisert. Må det være norsk forfatter forresten? Noen som har noen forslag å komme med? Jeg har ingen gode ideer for øyeblikket :s Takk for alle svar. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Du får spørre læreren din om det må være noen som er norsk eller ikke. Skal det være muntlig eller skriftlig? To bøker er lite, ta med tre heller. Anbefaler Elling, der kan du sammenligne bøkene til filmene, evt bare filmene/bøkene. Lenke til kommentar
............... Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 The Da Vinci Code? Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Du får spørre læreren din om det må være noen som er norsk eller ikke. Skal det være muntlig eller skriftlig? To bøker er lite, ta med tre heller. Anbefaler Elling, der kan du sammenligne bøkene til filmene, evt bare filmene/bøkene. 9460109[/snapback] Ahh, Elling Det høres jo bra ut. Tror jeg skal prøve meg på den. To bøker er lite sier du, men læreren min sa jeg burde ha det(kanskje han mente minimum). Men jeg må jo også analysere 2 filmer da. Så da er det kanskje greit med to (?). Andre som skal sammenligne bøker leser jo tre. Jeg skal sammenligne bøker med filmer og da blir det mer arbeid på meg siden jeg også skal drive med filmer. Men takk for tipset. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Jada, 2 filmer og 2 bøker går bra sammen. Du må huske å finne en problemstilling som handler om filmene + bøkene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå