Thor Håkonsen Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Atter en kneler fra denne kanten... Denne gangen en øst-afrikansk art, Idolomantis diabolica Syntes dette bildet viser kamuflasjen til disse fascinerende krypene.. Lenke til kommentar
si Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Disse knelerbildene dine er jo helt fantastiske! For en nydelig skapning, syns den ser ut som en litt skummel og fjern eventyrdronning med krone og krage. Får inntrykk av at hun ser rett i kamera også selv om det selvsagt ikke er pupiller det svarte der. Blomsten hun sitter på er også helt nydelig, med sølvskjæret og den krøllete kvisten under. Perfekt. Kneler seiler opp som et nytt favorittdyr. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hadde litt problemer med å se hva den sto på, og hvor den startet/sluttet helt i starten, fordi bilde er litt for stort for forumet. Når jeg åpnet det for seg selv derimot var det veldig vakkert. Kunne sikkert vært litt kontraster i bakgrunnen, men er veldig beroligende, og setter fokus kun på kneleren. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Nå begynner Giger å miste litt av sin mening for meg. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Hadde litt problemer med å se hva den sto på, og hvor den startet/sluttet helt i starten, fordi bilde er litt for stort for forumet. Når jeg åpnet det for seg selv derimot var det veldig vakkert. Kunne sikkert vært litt kontraster i bakgrunnen, men er veldig beroligende, og setter fokus kun på kneleren. 9460873[/snapback] Er vel ikke forumet det er for stort for men enkelte skjermer, jeg legger ikke merke til det når jeg legger det ut pga jeg bruker stor skjerm (22") Takker ellers for kritikk:) Nå begynner Giger å miste litt av sin mening for meg. 9462171[/snapback] Og med det så mener vi ? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Er vel ikke forumet det er for stort for men enkelte skjermer, jeg legger ikke merke til det når jeg legger det ut pga jeg bruker stor skjerm (22") 9463285[/snapback] Og det er egentlig en uting at dere legger ut bildene slik, og ikke med en passende thumbnail som linker til et stort bilde. Jeg bruker forskjellige PC, og en av de har ikke mer oppløsning enn 1024x768, og da blir det slitsomt. Det er også mange som andre som ikke har så mye større skjermer der ute. Tom Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Nå begynner Giger å miste litt av sin mening for meg. 9462171[/snapback] Og med det så mener vi ? 9463285[/snapback] Noe sa meg at du kanskje var over 30, men hvis du ikke kjenner Giger så er det på tide med en historietime. Stikkord er "virkeligheten overgår fantasien". Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 ajajajajaj... jeg gremmes ! Alienfilmene er av mine absolutte favoritter.. og med de dyra jeg holder så sier vel det seg selv. Men må innrømme at jeg ikke hadde fått med meg navnet på fyren bak "dyrene". Når deg gjelder Giger og Alien så er det ikke noe som helst tvil om hvor han har hentet mye av inspirasjonen.. PS: joda, jeg er over 30 Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Giger rulet nok min kunstverden da jeg var tidlig i tenårene, ja. Fy skam på deg for å ikke vite hvem Giger er, når du er Alien-fan La da dette være en oppfordring til alle andre som ikke kjenner ham til å sjekke linken til hjemmesiden hans. De som digger dataspill med monstre som ligner på innsekter og filmer med lignende innhold, så er dette mat. De som liker kunst med fotografisk livaktighet kommer også til å like det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå