ProXymus Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 er det andre måter å slå av services en kill <pid> får ikke slått av psybnc'en min uten å reboote servern noe jeg ikke akkurat syns noe om Lenke til kommentar
Stim Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Ehh Litt mer info takk Så mye som du kan gi. Lenke til kommentar
Dozer Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 psybnc er litt spesiell; den krever at du bruker kill med -9 som parameter. Forøvrig bør du holde deg langt unna det skrotet, og heller benytte deg av muh Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 killall -9 psybnc <-- dreper den helt killall -1 psybnc <--- reloader config (har jeg egentlig aldri testa) Lenke til kommentar
Booth Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 killall -9 psybnc <-- dreper den helt øh, killall er vel ikke noe å anbefale for en kar som skal kille _en_ prosess. Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 hvis han må skru av maskina for å få kill'a; så regner jeg med at det ikke er mer enn tjeneste som heter psybnc som kjører..... Lenke til kommentar
Booth Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 hvis han må skru av maskina for å få kill'a; så regner jeg med at det ikke er mer enn tjeneste som heter psybnc som kjører..... heh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå