Ghostoso Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Har nemlig sendt X antall mail til netshop uten å få en eneste svar ?? hva er som skjer der borte egentlig, skulle nesten tro at de ikke klarer å bruke pc..!! Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 vel for en stund siden (noen uker) fikk jeg svar dagen etter (sendte mail på kvelden), men en stund etter det så sendte jeg en jeg ike har fått svar på, men så etterlyser de jo kundeservice stillinger da ... Kan være de er underbemannet, men jeg fik svar på en måte da Spørte om de skulle få inn flere E6600 siden de var tomme og at den hadde gått ut av produksjon hos Intel noen dager etter var den borte fra deres nettbutikk altså utsolgt ikke lenger føres eller hva jeg skal si Lenke til kommentar
VillKusseSladden Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Er også meget skuffet over NetShop. Sendte en mail angående en prisforespørsel på en skriver . - Ingen svar. Så sendte jeg en mail der jeg purret på min forrige mail og at jeg forventet og få ett svar. - Ingen svar. Har nå gitt de opp og kjøper andre steder. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Sjekk spamfilteret ditt. Lenke til kommentar
tv2Hjelpermeg Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Nei gitt, jeg skal bare få ordne med saken som jeg har med de så splitter jeg..!! Makenn til service har jeg aldri sett..!! Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Sendte dem mail den 2. september har enda ikke fått svar. Dette er dårlig service. Lenke til kommentar
Ghostoso Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Jeg har bærbar pc`n min der nå. Leverte for snart 2mnd siden og ikke hørt en pip fra de..!! Ser ut som jeg må ta meg en tur til sandefjord for å få ordne på saken..!! Lenke til kommentar
Scullyy Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Sendte mail for 4 dager siden, har ikke fått svar enda... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Jeg har forøvrig funnet ut at trådstarter allerede har sin egen tråd hvor han lurer på ting rundt netshop, og det holder med 1 tråd om samme emne. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg