Agnethe Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hvordan kan jeg slippe igjennom Firefox i brukerkontokontrollen? Er så plagsomt å må trykke "fortsett" hver gang jeg skal starte det. Lenke til kommentar
Agnethe Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Hvordan kan jeg slippe igjennom Firefox i brukerkontokontrollen? Er så plagsomt å må trykke "fortsett" hver gang jeg skal starte det. 9458218[/snapback] Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Veit ikkje om det går men du kan no deaktiver brukerkontokontrollen i staden, er berre plage med den spør du meg viss du vill deaktiver den går du inn på kontrollpanel -> brukerkontoer så klikker du på deaktiver brukerkontokontrollen. Endret 10. september 2007 av Neddo Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Høgreklikk --> Køyr som administrator? Usikker på om det er eit varig val, eller ein eingongsting. Deaktivering av UAC er noko av det fyrste eg har gjort ved installering av Vista ... Lenke til kommentar
Agnethe Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Funker ikke.. Kan jo skru av, men da kommer det opp en advarsel om att den er skrudd av heeeele tiden.. Det er bare firefox jeg vil att det skal bli borte fra.. EDIT: leif Endret 3. oktober 2007 av lordflora Lenke til kommentar
Agnethe Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Fikk det til. Var bare å fjerne så det IKKE sto som kjør som administrator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå