Konnis Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hei. Jeg har nå blitt lei av tikkinga og takkinga til analoge klokker, og har lett vel og lenge etter en digital veggklokke. Derfor lurer jeg på om noen av dere her på forumet vet hvor man kan få kjøpt det? Nettbutikk går greit. På forhånd takk. Lenke til kommentar
99tnor Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hei. Jeg har nå blitt lei av tikkinga og takkinga til analoge klokker, og har lett vel og lenge etter en digital veggklokke. Derfor lurer jeg på om noen av dere her på forumet vet hvor man kan få kjøpt det? Nettbutikk går greit. På forhånd takk. 9458214[/snapback] Google, google, google! :!: det første jeg får når jeg søker på digital veggklokke er denne: http://www.firmagaver24.no/website.aspx?displayid=3655 Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 clas ohlson har et stort utvalg av veggklokker, deriblandt også digitale. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 (endret) @ 99tnor: Hehe, takk for den, men jeg tenkte mer på en klokke som bare viser klokkeslettet, og at det helst bare skal være det som vies. Vanskelig å forklare, slenger opp en tegning PS: Det hvite er bare for å illustrere "bakgrunnen". Endret 9. september 2007 av Konnis Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hadde en sånn en vært genial? 5cm høy, 10cm bred og 10cm lang/dyp. med nett kabel for tilkobling 230V, eller mulighet for batteri (9V). Problemet er at jeg ikke husker hvor jeg kjøpte den ... mener det var på manglerud senter... Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Nja, da stikker den ganske mye ut av veggen. Jeg er sikkert kjempekravstor nå, men hvis den hadde vært... la oss si 20-25cm bred, 10-20cm høy og maks 5cm tykk? Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 ser også etter en slik en Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Hva med DENNE? 9490225[/snapback] Den så jo helt ypperlig ut! Skal ta en titt neste gang jeg er på Clasern. Tusen takk! Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hva med DENNE? <{POST_SNAPBACK}> Den så jo helt ypperlig ut! Skal ta en titt neste gang jeg er på Clasern. Tusen takk! Vet noen hvor man får tak i en slij klokke nå om dagen? Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Den linken til Clas fører ikke til noen klokke. Noen som vet hvor man kan få kjøpt en sånn enkel digital veggklokke. Må være passe stor. Kanskje rundt 7" skjerm. Noe slikt kanskje: Eller noe slikt: Fant denne: http://priisma.se/no/digital-veggur-flap-date/veggur-temperature-black/ Endret 5. oktober 2011 av DJViking Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå