Gå til innhold

Slette gamertag på Xbox'en?

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Gå på System - Memory - Gamer profiles for å slette. Alder kan du ikke endre på, så da kan du like gjerne lage ny Gamertag.

9458509[/snapback]

Takker! =D

Denne siden er som bibelen; det er alltid et fasit svar og få :love:

EDIT: IKKE at jeg mener bibelen har riktige svar.

Endret av Slettet-1ZSK0pUMX2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Kan jeg spørre hvorfor du vil slette Gamertaggen din fra Xbox LIVE? Kanskje vi kan kommer med noen andre svar?

9465107[/snapback]

Alderen er feilinformert.

Lenke til kommentar
Kan jeg spørre hvorfor du vil slette Gamertaggen din fra Xbox LIVE? Kanskje vi kan kommer med noen andre svar?

9465107[/snapback]

Alderen er feilinformert.

9465364[/snapback]

Kan godt tenkes jeg er helt på jordet nå, men du kan endre alderen din hvis du har registrert Live-tagen din med hotmailkonto. Det gjorde bror min, og det funka som bare det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
For at du skal kunne slette din Xbox LIVE GamerTag, må du ringe support til

Microsoft. Rettere sagt til Xbox avdeling. Slik at de kan vertifisere at det er deg.

9466779[/snapback]

Ja, og de svarer ikke...

Du tenker på å si opp Gold-abonnementet. Trenger vel ikke å ringe inn om man bare skal slette den fra HDD'en

9467575[/snapback]

Nei? For det første har jeg ikke gull abonoment, fordi jeg enkelt og greit ikke gidder og kaste bort penger på en konsoll som jeg ikke ser verdier i, utenom testing av demoer, som jeg får med eller uten gull medlemskap.

For det andre, så vil jeg få skifte alder, IKKE slette konto, men ettersom det ikke er mulig, vil jeg slette kontoen, hos Microsoft, så jeg kan lage en ny, og bruke MSN via XboX360 på min opprinlige konto, som til dags dato har feil info.

Kan godt tenkes jeg er helt på jordet nå, men du kan endre alderen din hvis du har registrert Live-tagen din med hotmailkonto. Det gjorde bror min, og det funka som bare det.

9468551[/snapback]

Joda, men det oppdaterer ikke på XboX live. Kun på emailen det skjer.

Hvordan i alle dager klarer du i første omgang å oppgi feil alder?

9472063[/snapback]

Skrev bare noe i hurten og snurten fordi jeg var ivrig på og teste ut XboX Live mulighetene, samt teste demoer.

Lenke til kommentar
Nei? For det første har jeg ikke gull abonoment, fordi jeg enkelt og greit ikke gidder og kaste bort penger på en konsoll som jeg ikke ser verdier i, utenom testing av demoer, som jeg får med eller uten gull medlemskap.

Hvorfor gå igjennom så mye stress hvis den ikke har noen verdier for deg utenom demoer?
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Hvorfor gå igjennom så mye stress hvis den ikke har noen verdier for deg utenom demoer?

9473962[/snapback]

Utenom demoen OG MSN. Takk.^^

Lenke til kommentar

Demoer er greit nok, men skjønner ikke hva du skal med demoer hvis du ikke skal kjøpe noen spill uansett fordi konsollen ikke har verdi nok for det.

Skjønner ikke greia med MSN på boksen heller. Ytterst få som bruker den, og med god grunn, den suger noe inni gomperævva! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Demoer er greit nok, men skjønner ikke hva du skal med demoer hvis du ikke skal kjøpe noen spill uansett fordi konsollen ikke har verdi nok for det.

Skjønner ikke greia med MSN på boksen heller. Ytterst få som bruker den, og med god grunn, den suger noe inni gomperævva!  :)

9474136[/snapback]

Vel, har jo kjøpt 3 spill til XboX'n da :blush:

Men nå er det slik at jeg har PS3'en i stua med 28" og XboX'n på 21".

Så sånn sett. XboX'n er helt god nok, men når jeg først skal investere mine ukepenger, så føler jeg at det er større glede å spille spilla på PS3'en. + at jeg har hatt alle de andre Playstationene, og føler at jeg er mer vandt med ps3 enn Xbox kontroller.

Enig i at MSN er litt simpel, men for meg er den god nok, for da trenger jeg ikke å sitte på dataen for og snakke med MSN kontaktene mine. Kan i tillegg spille MENS jeg chatter på msn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...