Paddo Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Har nettopp instalert win xp pro og etter 2 dager har eg ikke lov til å åpne oppgavebehandling ikke forandre oppløsning og finner ikke igjen kontrollpanel noen steder Noen som har en ide hva dette kan vere og hvordan bli kvitt det? Endret 9. september 2007 av Paddo Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Sannsynligvis har ikke brukeren din administratorrettigheter på maskinen din Lenke til kommentar
Paddo Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Sannsynligvis har ikke brukeren din administratorrettigheter på maskinen din 9458201[/snapback] er logget inn som datamaskinadministrator og hadde alt eg nevnte i første post til i dag tidelig da det plutelig forsvant. får også opp en melding om spyware removal med jevne mellomrom Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) "Maskinen fungerer ikke" er ingen hendig liten samlekategori der man kan poste alle slags problemer. Maskinen din fungerer, og problemet er Windows-relatert, og tråden flyttes til Programvare -> Windows. Endret 9. september 2007 av Haraldson Lenke til kommentar
petnor Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Har du skrivet in produkt nøkkelen Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Sannsynligvis har ikke brukeren din administratorrettigheter på maskinen din 9458201[/snapback] er logget inn som datamaskinadministrator og hadde alt eg nevnte i første post til i dag tidelig da det plutelig forsvant. får også opp en melding om spyware removal med jevne mellomrom 9458234[/snapback] Windows gir deg vel ikke Spyware-advarsler automatisk, men eg vet om mange Spyware-programmer som gjør det spywareprogrammer kan også fjerne tilgang til kontrollpanel o.l. Hadde du en/et brannmur/antivirusprogram før dette skjedde? Endret 9. september 2007 av Kagee Lenke til kommentar
Paddo Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Sannsynligvis har ikke brukeren din administratorrettigheter på maskinen din 9458201[/snapback] er logget inn som datamaskinadministrator og hadde alt eg nevnte i første post til i dag tidelig da det plutelig forsvant. får også opp en melding om spyware removal med jevne mellomrom 9458234[/snapback] Windows gir deg vel ikke Spyware-advarsler automatisk, men eg vet om mange Spyware-programmer som gjør det spywareprogrammer kan også fjerne tilgang til kontrollpanel o.l. Hadde du en/et brannmur/antivirusprogram før dette skjedde? 9458713[/snapback] dette skjedde rett før eg fikk instalert både brannmur og anti-virus. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 scan for virus og spyware. blir det ikke bra da tror jeg du må formatere på nytt Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Når jeg installerer Xp på nytt, legger jeg inn både antivirus, brannmur og spyware FØR jeg kobler den mot/bruker internett. Lenke til kommentar
Paddo Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 (endret) scan for virus og spyware. blir det ikke bra da tror jeg du må formatere på nytt 9460975[/snapback] vil helst ikke formatere da eg har et softraid som står i raid 0 Endret 9. september 2007 av Paddo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå