Gå til innhold

Nokia 6110 mangler ekstremt mange adresser?

Jens viking

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haisann... har kjøpt meg 6110 navigator, men når jeg skal navigere meg fram til et ukjent sted (for eksempel en håndball hall) så søker jeg og får "ingen treff" osv.  Hvordan oppdaterer jeg programvaren til nyeste med ALLE adresser osv ?

9457928[/snapback]

Hey, sjekk ut nokia sine sider www.nokia.no. Hvor masse betalte du for gps'n?Nokia har alldri vært noe bra på gps'r. Men mulig du kan få oppdadert kartet men det koster vell fra 200-1000 avhengig av hvilket merke du har og hvor mange land kartet gjelder for ;).

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Haisann... har kjøpt meg 6110 navigator, men når jeg skal navigere meg fram til et ukjent sted (for eksempel en håndball hall) så søker jeg og får "ingen treff" osv.  Hvordan oppdaterer jeg programvaren til nyeste med ALLE adresser osv ?

Hey, sjekk ut nokia sine sider www.nokia.no. Hvor masse betalte du for gps'n?Nokia har alldri vært noe bra på gps'r. Men mulig du kan få oppdadert kartet men det koster vell fra 200-1000 avhengig av hvilket merke du har og hvor mange land kartet gjelder for ;).

Jeg er selv håndballspiller og bruker nokia 6110. Skulle finne "Linderudhallen" på gps under frisøk, men fant ikke denne. Brukte google og fant adressen under norges håndball forbund, søkte etter hallen på adresse, og fant den da. Det du kan gjør hvis det er haller og steder der du pleier å dra ofte, så kan du lagre landemerket som ex "linderudhallen". En morsom funskjon er at du kan gå inn under "meny", "program", og deretter "landermerk.". Der kan du legge inn ikon for de ulike landemerkene du har lagret. Ex så har jeg en fotball under "linderudhallen", så vet jeg at dette er en idrettshall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...