Winydancer Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Noen med forslag til butikker der jeg kan lage mine egne t-shorter? Altså velge min egen skrift osv. Har funnet ettpar, men vet ikke helt om de er "til å stole på." Vil ha litt god kvalitet! Forslag? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 T-shirt Design Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Ser at linken på den siden går direkte til Spreadshirt.net. Har vert der og sett litt. Noen med erfaringer? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Ser at linken på den siden går direkte til Spreadshirt.net.Har vert der og sett litt. Noen med erfaringer? 9458446[/snapback] Spør i Oversikt over nettbutikk tråden, eller se om det ligger noe der frafør.. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Will do : ) Takk for svaR! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Ser at linken på den siden går direkte til Spreadshirt.net.Har vert der og sett litt. Noen med erfaringer? 9458446[/snapback] Jeg har handlet der, kjempebra resultat, billig og kjapp levering Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Høres flott ut! Takker! Tror jeg skal bestille ettpar : ) Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Kan selv anbefale Spreadshirt, men kjøper du for mer enn 200,- bør du fortolle selv. Jeg gikk på den smellen. Moms er nemlig ikke inkludert i prisen hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå