Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Partisjon D funker ikke

Anbefalte innlegg

Heihei!

Jeg har en PC stående her og tenkte eg skulle laste noe greier fra den over til den eksterne HHD'en min.

HDD i pcen er forøvrig delt i 2 partisjoner, altså C og D. Partisjon C er 10gb, mens D er ca. 70 gb. Anywayz, eg startet å laste noe greier som lå på partisjon C over til den eksterne, noe som resultere i at pcen restartet seg selv mitt i lastinga.

Det skal sies at det ikke kom som nå overraskelse da eg har hatt endel problemer med pcen. At den slår seg av når jeg laster fra/til noen over ett nettverk eller ekstern er noe som skjer ofte med pcen, så jeg må som oftest prøve endel ganger før eg for lasta over det jeg skal, ellers så har pcen funket fint.

Men som sagt, pcen slo seg av og startet opp igjen og da skrivebordet kom fra så dukket det opp en sånn feilmelding på skjermen, men eg fikk aldri sett ka som sto der, siden pcen slo seg av og startet opp igjen. Nå, når skrivbordet kommer fram så dukket det ikke opp noen melding og alt ser ut til å være i orden. Men når jeg går inn på Min Datamaskin og trykker på partisjon D så kommer følgende melding opp:

D:\ er ikke tilgjengelig.

Filen eller mappen er skadet og kan ikke leses.

Partisjon C hvor jeg har windows liggende og slike småprogrammer funker helt fint (Det var den jeg lastet fra), mens D hvor det ligger noen spill, filmer og slikt funker altså ikke.

Noen som veit hva problemet kan være? Takker for svar :)

Endret av Rugboy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bah, det var dumt! Jeg har endel "viktige" ting på den som vil være vanskelig å få tilbake, og GetDataBack garantere jo ikke et jeg får akkurat de tingene tilbake..

Men kan det være noe med windowsen, eller no programvare som ikkje funke? Kan det hjelpe å bare formatere partisjon C og innstalere windows på nytt? Jeg bruker som sagt bare partisjon D til å lagre ting på :)

Endret av Rugboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...