nojac Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Etter at jeg la inn Bit Comet er systemet mitt blitt særdeles ustabilt, med stadige heng der det er vanskelig å få restartet maskinen. Mistenker at problemet er knyttet til Norman AV. Forslag til løsning? Lenke til kommentar
zonko Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hvis Bitcomet er oppe og går, må man huske å slå av programmet før man kan restarte maskinen. Var det det du mente? Vista eller XP? Test med et annet torrentprogram og se om det funker da. Bruker du Norman brannmur også? Lenke til kommentar
nojac Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Jeg avinstallerte BitComet, men systemet er fremdeles ustabilt. Går i heng etter få minutter. Kjører XP Pro. Så jeg frykter en alvorlig systemfeil. Kanskje både BitComet og Norman er uskyldige.....får forsøke å teste videre. EDIT: Har kjørt Systemgjenoppretting til en dato lenge før problemene oppsto, uten suksess. Tror jeg har hardware feil (den er vanskelig å starte i bios også) Uansett er dette trolig feil forum Endret 9. september 2007 av nojac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå