grohl Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Hei! Mitt første innlegg her blir et problemløsnings-spm.. Har nettopp fjerna Vista 64-bits som var preinstallert på en brukt stasjonær-pc jeg nettopp kjøpte. Den var forresten ny i januar. Specsa er ikke relevant tror jeg, enda? Det må evt bli hvis noen trenger å vite det for å evt kunne gi meg tips om hva som kan være problemet. Har lagt inn XP pro, og Adobe Premiere Elements 3.0. Det virker som om pc'n ikke kjenner igjen kameraet, og jeg finner altså ikke ut hvordan jeg skal få APE til å finne det, slik jeg kan få capture filmen... Kameraet er SONY DCR-HC94E. Hvis opplegget er det samme, eller lignende, som i Pinnacle, så skal det jo gå ganske smurt å finne kilden?? Jeg har selvsagt koblet til firewireporten ja. Hvis det er relevant opplysning så har jeg ikke fått skikkelig internett enda, da husverten må flytte routern slik jeg får skikkelig signal, men har fått gjort noen oppdateringer. Har dette programmet på laptopen også, og der funket det fint uten noen problemer hverken under installering av program, eller noe som helst fiksfakserier med å få inn filmen... Setter stor pris på svar! mvh Kai Endret 9. september 2007 av grohl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå