uthufhtrhyhfg Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Da er den gamle pc'en begynt å bli vel gammel så jeg føler en ny stasjonær pc trengs. Bruksområde: Spilling for det meste, skal også overklokke litt men er ingen hardcore klokker. Er ikke så veldig flink til det men vil ha muligheten til å lære det. Pris: 13000 kr pluss minus. Det jeg trenger er: - CPU - Hovedkort - RAM (4 gig) - Harddisk - PSU - Skjermkort - Kabinett Når det kommer til hovedkort og RAM er jeg usikker på en del ting. Hvilke frekvenser på RAM'en er det som er vanlig for tiden? P35 brikkesett? 4x1024 vs. 2x2048mb RAM? CPU, Skjermkort, PSU og harddisk har jeg mer eller mindre bestemt meg for dersom ingen andre har store protester. Handlevogn så langt Fant ett sett RAM jeg mener er ok, men jeg er langt fra sikker. Link Hovedkort vet jeg veldig lite om for tiden, så dette trenger jeg hjelp til. Også om noen vet om et bra kabinett hadde det vært veldig fint Håper på svar! Mikey Endret 9. september 2007 av Mikey89 Lenke til kommentar
Jlona Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Jeg har kjøpt omtrent samme oppsett som deg bare med 2gb ram og 800w psu. Jeg valgte et P5W Dh Deluxe, om det er lurt å kjøpe vet jeg ikke(finner det ut imorgen, da får jeg dataen) Leif on the loose Endret 9. september 2007 av Jlona Lenke til kommentar
uthufhtrhyhfg Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Etter litt lesing og spørring har jeg kommet fra til ett system jeg mener ser brukbart ut. handlevogn Ser dette ok ut? Uansett så mangler jeg fortsatt hovedkort så om noen kunne hjelpe meg med det hadde det vært satt stor pris på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå