Gå til innhold

Hva er din beste spillopplevelse på ps3?

Jo Are

Anbefalte innlegg

Hei tenket det kunne være artig med en tråd om folks beste spillopplevelser på playstation 3.

Min beste spillopplevelse må være med Motorstorm.

Var et nivå 4 løp jeg slet noe inn i h******e med, var et løp på Rain God Mesa hvor man skulle kjøre buggy. Tror jeg prøvde på det løpet flere ganger hver dag i over 2 uker eller noe sånt, jeg hadde helt mistet håpet på at jeg skulle klare det.

Men plutselig en regnfull sommer dag i slutten av juli greide jeg det endelig, da vart jeg j***a glad.

Så hva er din beste spill opplevelse på playstation 3?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det å pakke opp PS3 og skrelle gjennom Resistance sammen med en kompis på coop var jo ekstremt gøy. Så gøy at det ble utført 2 ganger til. :p

Men den største opplevelsen må være online på Resistance med Tharos og gutta. Munnspillet, det savnes. :love:

Utdyp svarene da, så slipper vi en telletråd og stenging.

Lenke til kommentar
Generelt spilling av coop i Resistance: Fall of Man ligger på topp hos meg. Morro når en kamerat kommer over, vi mekker noe å spise, og sitter og spiller R:FoM.

9457470[/snapback]

Må si meg enig i dette. Veldig gøy og sitte foran stor tv skjerm med god lyd og noe å drikke på samtidig som vi planlegger hvordan skal komme oss gjennom neste område

Lenke til kommentar
Det er mange, men lettere å si det sånn. Hver gang jeg kicker ass'en til Tharos i fra resistance til warhawk  :innocent:

9457429[/snapback]

Hahaha, ja det blir mange, om alle er når du kicker ass'en min! :!:

Online med Warhawk er generelt storgøy. Men vi har fremdeles til gode å få samlet alle folka på én gang. Har blitt mye småkamper, som fort blir kjedelige i min opinion.

Lenke til kommentar

Ganske vanskelig å si :hmm: Har tre veldig gode spill oplevelser fra PS3. Motorstorms utrolig morsomme og adrenalin fulle kjøre opplevelse, Warhawk online :cool: og Lair's utrolige grafikk, story og sixaxis funksjonen den tok med.

Hvis jeg måtte velge så må det nok bli motorstorm, det beste bilspillet jeg har spillt noen gang :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...