Jo Are Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hei tenket det kunne være artig med en tråd om folks beste spillopplevelser på playstation 3. Min beste spillopplevelse må være med Motorstorm. Var et nivå 4 løp jeg slet noe inn i h******e med, var et løp på Rain God Mesa hvor man skulle kjøre buggy. Tror jeg prøvde på det løpet flere ganger hver dag i over 2 uker eller noe sånt, jeg hadde helt mistet håpet på at jeg skulle klare det. Men plutselig en regnfull sommer dag i slutten av juli greide jeg det endelig, da vart jeg j***a glad. Så hva er din beste spill opplevelse på playstation 3? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Det er mange, men lettere å si det sånn. Hver gang jeg kicker ass'en til Tharos i fra resistance til warhawk Lenke til kommentar
Avean Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Warhawk Endret 9. september 2007 av Avean Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Generelt spilling av coop i Resistance: Fall of Man ligger på topp hos meg. Morro når en kamerat kommer over, vi mekker noe å spise, og sitter og spiller R:FoM. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 God of War 1. Lenke til kommentar
Teds Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Det å pakke opp PS3 og skrelle gjennom Resistance sammen med en kompis på coop var jo ekstremt gøy. Så gøy at det ble utført 2 ganger til. Men den største opplevelsen må være online på Resistance med Tharos og gutta. Munnspillet, det savnes. Utdyp svarene da, så slipper vi en telletråd og stenging. Lenke til kommentar
Howitz Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Vinne i motorstorms multiplayer på sidewinders gulch gir et kick Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Vict0r leser tråden nå! Vi vill ha tilbake munnspillet til Warhawk. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Generelt spilling av coop i Resistance: Fall of Man ligger på topp hos meg. Morro når en kamerat kommer over, vi mekker noe å spise, og sitter og spiller R:FoM. 9457470[/snapback] Må si meg enig i dette. Veldig gøy og sitte foran stor tv skjerm med god lyd og noe å drikke på samtidig som vi planlegger hvordan skal komme oss gjennom neste område Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Det er mange, men lettere å si det sånn. Hver gang jeg kicker ass'en til Tharos i fra resistance til warhawk 9457429[/snapback] Hahaha, ja det blir mange, om alle er når du kicker ass'en min! :!: Online med Warhawk er generelt storgøy. Men vi har fremdeles til gode å få samlet alle folka på én gang. Har blitt mye småkamper, som fort blir kjedelige i min opinion. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Første gang jeg spillte Motorstorm(selv om jeg er lei spillet nå;D) Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Ganske vanskelig å si Har tre veldig gode spill oplevelser fra PS3. Motorstorms utrolig morsomme og adrenalin fulle kjøre opplevelse, Warhawk online og Lair's utrolige grafikk, story og sixaxis funksjonen den tok med. Hvis jeg måtte velge så må det nok bli motorstorm, det beste bilspillet jeg har spillt noen gang Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 hadde ein jævla bra kveld/natt med ein gjeng frå gamerforumet...4x4 i gears og war..nei vent litt...det var x360 det.. vel nei..ingen nevneverdige opplevelser enda da nei.. eg syntes utpakkingen av maskina på lanseringsdagen kansje var den største opplevelsen til no.. Lenke til kommentar
aoottis24 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 mgs2 og god of war 2 Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Må si Multi-player i Resistance:Fall of Man. Følelsen av "next-gen" ved fingertuppene og det at R:FoM er/var kjempe bra Co-op Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå