daycastle Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hei, vurderer og kjøpe meg nytt skjerm kort til pcen. Skjerkortet jeg vurderer er XFX Geforce 8800GTS 500M 320MB, men lurer på om det går fint dersom jeg har, Prosessor, AMD Athlon 64 3200+ 2.01 GHz, 1.00 GB RAM? Takker for svar Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Det går fint så lenge du har PCI-E på hovedkortet. Du burde kanskje klæsje til med 1gb mer RAM i tillegg, og kanskje skjermkortet blir litt overkill i forhold til prosessoren? Lenke til kommentar
daycastle Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 ja var det jeg tenkte.. blir så mye å bytte ut.. men hvilken prosessor burde jeg hatt ? (link til en side elns) Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Må først få vite hvordan hovedkort du har Lenke til kommentar
daycastle Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Er elendig på hovedkort, hvordan ser jeg hvilket jeg har? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Last ned CPU-Z, åpne programmet og gå på Mainboard. Lenke til kommentar
daycastle Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 la ut bilde i vedlegg =) Mainboard.bmp Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Det ser ut til at du har hovedkort met socket 939. Det betyr at denne, eller denne (den finnes andre steder enn Pixmania) er den prosessoren med mest juice du kan bruke, hvis du ikke vil bytte ut hovedkort. Lenke til kommentar
daycastle Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Takker mye for svar men passer da dette skjermkortet til min pc ? etter at jeg da skifter prosessor og setter på mer ram? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Jepp, det passer Husk å kjøpe RAM som er lik den du har fra før, eller bytt ut alt i et nytt sett. Endret 9. september 2007 av Konnis Lenke til kommentar
daycastle Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Jepp, Takker. tror jeg tar og bytter i et nytt sett.. men kan du finne en link til RAM med 4gb? (hvis du gidder seff) Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Det ser ikke ut som det finnes 4gb (2x 2048) sett for DDR. Du må nok kjøpe 2 pakker med den jeg linket til. Lenke til kommentar
daycastle Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 har ikke bytta prosessor før.. lett? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Det må nesten noen andre svare på, har ikke byttet en eneste ting før Lenke til kommentar
lfnsr Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Det er easy greier, som vanli er det bare en klipse som må av, så løfter du ut prossesoren, å setter inn den nye, og setter klipsen på igjenn! Lenke til kommentar
daycastle Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Det er easy greier, som vanli er det bare en klipse som må av, så løfter du ut prossesoren, å setter inn den nye, og setter klipsen på igjenn! 9458943[/snapback] greit . takker Lenke til kommentar
daycastle Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 var litt vanskeligere.. finner ikke de klipsa .. :S Lenke til kommentar
HaxyQ Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Vet du hvor prosessoren er idet hele tatt? Du ma ta av en vifte midt på hovedkortet først. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Og du må ikke være hardhent mot den stakkars prossesoren, kan hende da at du da får bøyd noen pinner. Lenke til kommentar
daycastle Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 ok, men hørte at du ikke kan ha lavere enn 500 watt på strømforsyningen for å kunne ha Skjermkortet jeg vill ha.. hvordan finner jeg ut hvor mye jeg har? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå