Svantekiller Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hei, jeg har kjøpt meg en Bmw 525 TDSA `98 og har et par spørsmål som jeg håper noen her inne kan hjelpe meg med! 1. Lampen for airbag lyser, noen har sagt til meg at dette er en "typisk" BMM feil og at det mest sannsynligvis kommer av en dårlig kontakt under setet?? Er det noe i dette?? 2. I dashbordet er det mange døde pixler der man ser km.stand og der den innebyggede kjørecomputeren er. Noen har sagt at dette fikses ved en software oppgradering?? eller?? 3. Det er ikke cdspiller på den men det er uttak for cdveksler, hvor skaffe det billigst eller i det hele tatt. 4. Navigasjonen har en "software" cd spiller bak, hvor skaffer jeg oppgraderinger? 5. Den innebygde skjermen for Navi, tv og computer har en grønn strek og en blå strek som går rett over skjermen ( tynne linjer ) er dette noe som kan fikses?? Takk for all hjelp. Det er ikke bare for meg å dra innom en bmw forhandler og spørre da disse ikke finnes i nærheten. Det er straffen for å bo på landet Lenke til kommentar
Vetlite Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 1. Jeg hadde motsatt problem. Lampa lyste ikke men det var problemer med Airbaggen når verkstedet plugga seg inn. 2. Du kan kjøpe et nytt eller Følge denne guiden 3. Det finnes guider på nett om hvordan man setter inn en uorginal. De orginale får du kjøpt på BMW og koster flesk (oppdaterer bare jeg finner linken) 4. Cden koster rundt 2000,- hos BMW. vet i sverige koster den rundt 400,. men vet ikke hvor? 5. Dette har jeg ikke vært borti før. Mulig skjermen har fått seg en trøkk?? Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 5. Dette har jeg ikke vært borti før. Mulig skjermen har fått seg en trøkk?? 9458200[/snapback] Takk for svar... Skjermen har ikke fått seg en trøkk man ser at det er striper som ikke kommer av en skadet skjerm Virker nesten som om det er samme type feil som i dashbordet.. På en måte, jeg håper at det kan fikses lett uten å bytte skjer, det høres dyrt ut Det er IKKE aktuelt å kjøpe original BMW cd veksler... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå