hemanngosser Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 jeg har en asus p5k pc som ikke starter, når jeg trykker på på/av knappen starter alle viftene og ingenting skjer og den skrur seg av og på siden den er ny (power on test) jeg får ikke noe signal til skjermen... hovedkort: asus p5k skjermkort: nvidia ge-force 6 prosessor: intel core 2 duo psu: corsair hx620w minnekort: 2x samsung 512 mb ddr2 harddisk: seagate ide harddisk har prøvd å slette cmos minne men det fungerte ikke. og ingen bios advarsler p.s jeg er litt noob i dette.. har lest manualen helt ut. Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Velkommen til forumet! Husket 4/8 pin 12v. Lenke til kommentar
hemanngosser Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 (endret) jepp.... den fungerer fortsatt ikke tok noen bilder med mobilen: Endret 9. september 2007 av hemanngosser Lenke til kommentar
hemanngosser Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 fant ut at det var minnekortet som ikke passa med hovedkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå