Jabi Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 når du sier opp et telefonnummer idag,hvor lang tid går det får det blir "vasket" og lagt ut på nytt og dermed tildelt til andre? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Telenor: 6 mnd fra abonnementet er oppsagt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 når du sier opp et telefonnummer idag,hvor lang tid går det får det blir "vasket" og lagt ut på nytt og dermed tildelt til andre? 9457248[/snapback] Jeg tror ikke det blir byttet på altså. Tror at når et nummer først er ferdig og takker for seg, så har det lukket kisten og skrudd igjen knottene for og si det slik. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 når du sier opp et telefonnummer idag,hvor lang tid går det får det blir "vasket" og lagt ut på nytt og dermed tildelt til andre? 9457248[/snapback] Jeg tror ikke det blir byttet på altså. Tror at når et nummer først er ferdig og takker for seg, så har det lukket kisten og skrudd igjen knottene for og si det slik. 9457341[/snapback] Er nok ikke slik. Etter innføringen av 8siffers nummer er det allerede problemer med norsk nummerplan (spes. etter mobil boomen) . Og nummere blir ofte frigitt som ledige til og med føre disse "offisielle" fristene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 når du sier opp et telefonnummer idag,hvor lang tid går det får det blir "vasket" og lagt ut på nytt og dermed tildelt til andre? 9457248[/snapback] Jeg tror ikke det blir byttet på altså. Tror at når et nummer først er ferdig og takker for seg, så har det lukket kisten og skrudd igjen knottene for og si det slik. 9457341[/snapback] Er nok ikke slik. Etter innføringen av 8siffers nummer er det allerede problemer med norsk nummerplan (spes. etter mobil boomen) . Og nummere blir ofte frigitt som ledige til og med føre disse "offisielle" fristene. 9457450[/snapback] Fytti katta :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå