iMono Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Er inne i et humør hvor jeg vil se kjærlighetsfilmer med pene jenter. Noen som kan hjelpe meg? At filmen er god i tillegg vil bare være et pluss. Serendipity er et fint eksempel på en slik film. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Kjør på med Eternal Sunshine of the Spotless Mind, fin film. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Sett den, men veldig bra forslag Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Du kan jo prøve The Virgin Suicides Er jo en del kjærlighet der. Er mere en drama, mysteriefilm men. Den er veldig bra. Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Garden State High Fidelity Lost in Translation Punch-Drunk Love Walk The Line Before Sunrise Before Sunset Chocolat Groundhog Day The Terminal Closer Le Fabuleux destin d'Amélie Poulain Love Actually Sideways Breakfast at Tiffany's Casablanca The Notebook The Girl Next Door The Last Kiss Lenke til kommentar
pi. Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Lost in Translation 9457360[/snapback] Ypperlig forslag. Jeg vet ikke om Forrest Gump passer inn her, men det er masse kjærlighet med Lenke til kommentar
iMono Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Scarlett Johansson ja. Elsk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå