Senitel Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 er det noe man kan gjøre for å forhindre pop ups?? de er såååååååå j***i irriterend!!!??? takk.... Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 www.panicware.com Lykke til! Lenke til kommentar
Bach Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 I Explorer går det an å slå av aktiv skripting (under sikkerhet). Bror skryter fælt av Phoenix (Mozilla.org) som har en funksjon for å hindre pop-ups. Lenke til kommentar
Rocambole Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Hva med å skrive et brev (snail-mail) til både stedet der reklamen dukker opp og til de som har reklamen og klage på det og si at det er svært irriterende og tar fra deg lysten til å kjøpe produket/ lese nettsidene. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Hva med å skrive et brev (snail-mail) til både stedet der reklamen dukker opp og til de som har reklamen og klage på det og si at det er svært irriterende og tar fra deg lysten til å kjøpe produket/ lese nettsidene. Jau. Evnt. skrive et script / program som sender mail og klager hver gang du er inne paa sida. Det hadde jaggu vaert tingen det... Lenke til kommentar
macos Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 I Explorer går det an å slå av aktiv skripting (under sikkerhet).Bror skryter fælt av Phoenix (Mozilla.org) som har en funksjon for å hindre pop-ups. Men vær klar over at sider der du skal logge det inn på, muligens ikke fungerer fordi de bruker aktiv skript. Bedre med egne programer som hindre popup. Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Bruk opera! Så kan du stoppe alle popups som du ikke ber om å få. Herlig! Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Meaya PopUp Ad Filter Lenke til kommentar
abjork Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Anbefaler Netscape 7.01. I den kan du legge inn domener som må ha pop-ups for å fungere, mens alle andre blir sperret. Er det innstilt en gang, kan du glemme å slå av og på pop-up killere Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Anbefaler opera jeg Har 4 forskjellige innstillinger for pop-ups: accept pop-up windows refuse pop-up windows open pop-up windows in background open requested pop-up windows only Du skifter enkelt mellom disse ved å trykke F12 og så velge. Opera har en haug andre gode features også da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+546574 Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Jeg bruker stop-the-pop ; veldig bra!!! Lenke til kommentar
bruno Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Pop-Up killer har virket tidligere men det ser ut som krapylene har funnet en ny teknologi, nå kommer det Pop-Ups selv om jeg bruker Pop-Up killer. Da jeg startet maskinen i dag, spratt det opp et vindu med reklame, som forsøkte å koble opp mot nettet. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Hva med å skrive et brev (snail-mail) til både stedet der reklamen dukker opp og til de som har reklamen og klage på det og si at det er svært irriterende og tar fra deg lysten til å kjøpe produket/ lese nettsidene. Jau. Evnt. skrive et script / program som sender mail og klager hver gang du er inne paa sida. Det hadde jaggu vaert tingen det... kan jeg få anbefale et bra tips lag en mail til dem som du lager en loop på som går igjen lenge , og hvis du får mye spam så setter du opp en regel som svarer på mailen xxx antall gange..bare for hevnens skyld. :google: Lenke til kommentar
BBC Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Opera anbefales på det varmeste. Lenke til kommentar
Nicroman Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Opera er nok det beste valget, bare å presse F12 så får du en hurtigmeny som du kan velge om du vil ha på eller av Pop-up vindu. Tips om en annen ting også.. opplevde å få en jæ#¤% mye reklamepopup på pc`en etter installasjon av Divx 5... søk på Harddisken om du har GMT.EXE liggenede, ser ut som de har lagt inn spy ware i DivX nå.. bare stryk hele direktoriet det ligger i så er det problemet vekk! Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Pop-Up killer har virket tidligere men det ser ut som krapylene har funnet en ny teknologi, nå kommer det Pop-Ups selv om jeg bruker Pop-Up killer.Da jeg startet maskinen i dag, spratt det opp et vindu med reklame, som forsøkte å koble opp mot nettet. Høres ut som om du har noe spyware liggende på maskina, ta en runde Ad-aware så skulle det være i orden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå