EvenEleven Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Den var hvertfall bedre en denne: Se filmen hos Youtube looks like Drammen! Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) looks like Drammen! Er nok Linderud i Oslo. Her er enda fler. Tydeligvis musikkprosjekt eller noe. Ganske morsomt. Se filmen hos Youtube Endret 17. oktober 2007 av Tee-Zee Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Er de der fra Drammen så flytter jeg Lenke til kommentar
Thend Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Sett de videoene der før. Utrolig flaue. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Sett de videoene der før. Utrolig flaue. Sett de før jeg også. Men jegh ar sett en til som er enda verre. En gjeng med jenter som holder på. Fryktelig morsom! Finner den ikke nå, though. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Til de som enda ikke har skjønt det. Saluttknall har skrevet en "50 Cent"-tekst som en parodi. Det er meningen at teksten skal være patetisk, da Saluttknall sikkert ikke liker rap/50 Cent, og det er jo det som gjør det hele morsomt. Han insunierer jo at 50 Cent er patetisk, skriver patetiske tekster etc. Jeg har tilbøyelighet for å tro at dere som syntes dette ikke var morsomt liker 50 Cent/rap i en større eller mindre grad. Merknad: Ja jeg generaliserer veldig når stiller rap sammen med 50 Cent. Det får dere bare beklage. Vet at det finnes rap som ikke er dårlig. Endret 18. oktober 2007 av Snorre Lenke til kommentar
athorb Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg er ingen 50cent-fan, men en parodi er kun morsom når den tar noe på kornet, til en viss grad i alle fall. Det kan ikke denne teksten skilte med, og er derfor ikke morsom. Lenke til kommentar
Haglo Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Den var hvertfall bedre en denne: Se filmen hos Youtube Har aldri lett så hardt!! Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Merknad: Ja jeg generaliserer veldig når stiller rap sammen med 50 Cent. Det får dere bare beklage. Vet at det finnes rap som ikke er dårlig. Litt usikker på den siste setningen der Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Den var hvertfall bedre en denne: Se filmen hos Youtube Har aldri lett så hardt!! Lett så hardt etter hva? Lenke til kommentar
Haglo Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Den var hvertfall bedre en denne: Se filmen hos Youtube Har aldri lett så hardt!! Lett så hardt etter hva? Oj, en liten skriveleif der. Mente ledd* Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Vett, min måte og si "du har skrevet feil" Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 "Worst rap....ever!" kan vel ikke sies stort bedre en det Lenke til kommentar
Haglo Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Vett, min måte og si "du har skrevet feil" Sånn er det å være kjekkas over nett : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå