Efreet Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 IFL90+ Vil at eg skal kunne bestemme det sjølv, slik at eg kan lukka skjermen og fortsatt ha den i veska + den speler av musikk mens eg går, uten at skjermen må vera open. Korleis får eg av denne automatiske funksjonen? Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Høyreklikk på skrivebordet->Egenskaper->Sjermbeskytter->Strøm. Edit: Under strøm så må du visst inn på avansert. Endret 9. september 2007 av poborsky Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Kontrollpanel -> Strom Ogsa, at den ikke skal ga i hvilkemodus nar du lukker lokket. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Det er vel strengt tatt ikke å anbefale at maskinen din står på mens du har den i veska siden den mest sannsynlig blir ekstremt varm. Hvis den ikke blir veldig varm og du kanskje ikke har den på veldig lenge i veska, så går det nok helt fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå