HaxyQ Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hallo. Jeg har et problem med installering av BioShock, og fant ut at dette skulle nok hjelpe: 1. Clean out the temp folder. The temp folder can be determined from the TEMP environment variable. Open command prompt and type "set temp" to see the value then go to that folder and delete all the files/folders within it. 2. Corrupt InstallShield files. Go to C:\Program Files\Common Files\InstallShield\Professional\RunTime and delete or rename IsProBE.tlb then re-run the installer. _______________________________________________________ Så, er det trygt å slette alle filene inni temp-mappen? Vil ikke det ødelegge ett eller annet? Og hvordan re-runner jeg installeren? Er det en fil jeg skal starte, eller starte å installere et spill som bruker InstallShield? Takker for svar. Lenke til kommentar
HaxyQ Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Ok, takk, men hvordan installerer jeg installsheild på nytt? Og hvor finner jeg nyeste versjon? Lenke til kommentar
Nator Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 InstallShield er bakt inn i installasjonsprogrammet til spillet. Lenke til kommentar
HaxyQ Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Så det er bare å slette den filen de sier, og så starte en installasjon som bruker InstallShield`? Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå