Uxzuigal Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Denne tråden kommer til å innholde spoilers. Ikke les om du ikke har sett UFC75. Kampen mellom Bisping og Hamill fikk en avsluttning og bedømming få hadde ventet seg. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hamill dominerte Runde 1 og 2, og var overlegen frem til slutten av Runde 3, likevel blir Bisping nominert til vinner. Kommentatorer og alle som satt å så kampen med meg fikk hakeslipp, hva mener dere om denne avgjøringen? Og Bisping sin kommentar "I Outboxed Him" Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) reagerte litt på den jeg også gitt. første runde var jo soleklar. 2 runde litt mindre, men fremdeles i hamill favør. er mye korrupsjon og tull i kampsport generelt. noe som er litt trist Endret 10. september 2007 av Henrik2k Lenke til kommentar
Mabel Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Desverre har det vist seg alt for mange ganger at dommerene har en annen mening enn de fleste andre. Det kan man også se på denne kampen hvor resultatet fra dommerene selv ble svært forskjellig (29-28, 27-30 og 29-28) En tommelfinger-regel i UFC er aldri å la dommerene avgjøre kampen, av fare for et merkelig utfall. Mitt eget inntrykk var at Hamill burde ha vunnet Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Dette erdommernes måte å sørge for at kampen forblir spennende til siste sekund. I tillegg generer det publisitet, det gjør at deltakere får enda mer lyst til å vinne på knock-out og det gir dommerne den makten de fortjener. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ja, dette er desverre ikke den eneste snodige bedømmelsen i UFC. Hører endel folk var redde for at Dana White betalte Dan Henderson for å tape.. Men den kampen var grei syntes nå jeg da. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg satset et større beløp penger på Bisping så jeg er virkelig glad han vant. Men når kampen var over så satt jeg omtrent å grein i sofan for jeg var 100% sikker på at Hamil hadde vunnet. Lenke til kommentar
occasion Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Denne tråden kommer til å innholde spoilers. Ikke les om du ikke har sett UFC75. Kampen mellom Bisping og Hamill fikk en avsluttning og bedømming få hadde ventet seg. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hamill dominerte Runde 1 og 2, og var overlegen frem til slutten av Runde 3, likevel blir Bisping nominert til vinner. Kommentatorer og alle som satt å så kampen med meg fikk hakeslipp, hva mener dere om denne avgjøringen? Og Bisping sin kommentar "I Outboxed Him" 9456966[/snapback] Den kampen var latterlig! Det var helt klart at det var Matt Hamill som vant den! http://www.youtube.com/watch?v=0e9-oBKIwKo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå