Edian Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Jeg skjønner ingenting, men samme det. I går skulle jeg være morsom, og sette på sikkerhetslås slik at en kammerat ikke fikk gjort noe med telefonen min. Man må taste inn sikkerhetskoden for å aktivere den, men samme sikkerhetskode funker ikke for å slå av tastlåsen. Jeg lurer på hva som må gjøres? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Ta ut batteriet, og så setter du det inn igjen, og så går du inn på menyen og stiller tilbake det du gjorde når du satt på den koden.. Lenke til kommentar
Edian Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Problemet er at når jeg slår på telefonen igjen, er tastlåsen aktivert. Det gjelder forresten en Nokia 6300, hvis det skulle ha noe å si. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Se i ofte stilte spørsmål tråden. Der er det et punkt om glemt sikkerhetskode med link til en generator som genererer "master" sikkerhetskoder til Nokia. Vet ikke om denn funker til 6300, men det er verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå