Hbroom Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 I dag har jeg hatt min wow account i 1 år)= har hatt et par måneder pauser innimellom.. f. eks. har jeg ikke spilt den siste måneden.. har 2x lvl 70 en twink og en haug med alts i alle lvler.. Noen forslag på hva jeg gjør:P? Skal jeg selge accounten elr bare la den dø ut i stillhet:S elr gi den bort til en annen jeg kjenner som spiller:P elr kanskje gi bort alle spenna og ikke bop itemsa til In Game friendsa<3? jeje noe som har noe de vil si:P?? Love<3 Lenke til kommentar
Warz Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Jeg vet om wow spillere som solgte alt og 1 måned etterpå hadde kjøpt seg wow igjen. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Selvom det er delvis ulovlig å si det, vil jeg anbefale å selge kontoen din! Jeg vet om en kar som fikk over 4000 kroner for sin! Det er jo tross alt greit å få igjen litt for all tiden man har lagt inn i spillet! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Bare la den være i fred, det kan jo hende at du får lyst til å spille igjen en gang i fremtiden. Lenke til kommentar
Hbroom Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 hehe, det er sant det du sier Warz.. da jeg slutte i et par måneder så ble jeg så keen på å spille igjen siden jeg savna spillet:P så jeg begynte igjen.. og den siste måneden har jeg hatt lyst til å begynne igjen men jeg orker ikke å bli som jeg var med å bare sitte inne å game xD så jeg vil bli kvitt acc'en egentlig.. og å selge den virker litt chill:P trenger penger atm:D Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Jeg sletta alle min karakterer pga jeg ville slutte... endte med at jeg fikk alle tilbake Jeg synes du skal la den være, i tilfelle du vil begynne å spille igjen.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Litt ekstra spenn er jo alltid fristende, men du kommer mest sannsynligvis til å få lyst til å spille igjen en eller annen gang Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 La den ligge til neste ekspansjon kommer?.. Kan jo være morsomt å ta det opp litt igjen da... Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Selvom det er delvis ulovlig å si det, vil jeg anbefale å selge kontoen din! Jeg vet om en kar som fikk over 4000 kroner for sin!Det er jo tross alt greit å få igjen litt for all tiden man har lagt inn i spillet! 9456873[/snapback] Nå er det spillets regler som gjelder på forumet, så gratulerer med bevisst brudd på retningslinjene Det er millioner av wow spillere i Europa, at du får en slik sum er rett og slett utopisk, med mindre du svindler noen mindre begavede personer... Siden du har lagt så mye tid i spillet, er det ikke verdt å beholde fruktene av eget arbeid i tilfelle du skulle få lyst til å begynne igjen? Iløpet av en måned, et år eller 5 år? Istedenfor å kvitte seg med det å få en lusen sum. Skal man dømme etter de merkelige formuleringene fra trådstarter så bør han gå i tenkeboksen en stund, fordi hvordan i granskauen skal vi andre vite hva som er best for han? Lenke til kommentar
Pug Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Nå er det spillets regler som gjelder på forumet, så gratulerer med bevisst brudd på retningslinjene 9457112[/snapback] Tja. Hvis han hadde lenket til en side der han kan selge kontoen sin, ville det nok vært et brudd, men det er neppe noe problem å ha en personlig mening om at det vil lønne seg å selge kontoen.... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Anbefaler deg til til å ikke selge den, du kan tjene mange tusen kroner, men det er ulovlig. Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) mad_arab: Helt usaklig det vel, når noen ligger så mange timer inn i noe som i utgangspunkte er totalt bortkastet er det bare positivt hvis det er noe å få igjen for det. On-topic: Selg den, sier seg selv. Kjøp deg noe annet, start med noe annet enn Wow. Endret 9. september 2007 av Frysning Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Anbefaler deg til til å ikke selge den, du kan tjene mange tusen kroner, men det er ulovlig. 9457841[/snapback] Vis meg der det står stadfestet i noe lands grunnlov at det er ulovlig å selge kontoen sin. Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Anbefaler deg til til å ikke selge den, du kan tjene mange tusen kroner, men det er ulovlig. 9457841[/snapback] Vis meg der det står stadfestet i noe lands grunnlov at det er ulovlig å selge kontoen sin. 9457877[/snapback] Tusen takk, en fornuftig bruker!!! <3<3<3 Helt enig, det er bare det at når du har moderatorer som spiller Wow så presser de på sitt eget private syn på "måten" man fikser ting som egentlig ikke er dekket av reglene på forumet. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Vis meg der det står stadfestet i noe lands grunnlov at det er ulovlig å selge kontoen sin. 9457877[/snapback] Slutt å slå døde hester. Det er hverken morsomt eller originalt lenger å rehashe det tulleargumentet der. Alle skjønner at det er snakk om spilleregler og forumregler. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Vis meg der det står stadfestet i noe lands grunnlov at det er ulovlig å selge kontoen sin. 9457877[/snapback] Slutt å slå døde hester. Det er hverken morsomt eller originalt lenger å rehashe det tulleargumentet der. Alle skjønner at det er snakk om spilleregler og forumregler. 9457895[/snapback] Vil bare få frem at det faktisk, tro det eller ei, er forskjell på om det er ulovlig eller kun strider mot spillets EULA. Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Det har ingenting med forumreglene å gjøre, og hvis nå en spiller bryter spillreglene så er det et problem mellom blizzard og spilleren. Ikke mellom diskusjon.no og spilleren av wow. Diskusjon.no -> world police Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 mad_arab: Helt usaklig det vel, når noen ligger så mange timer inn i noe som i utgangspunkte er totalt bortkastet er det bare positivt hvis det er noe å få igjen for det. On-topic: Selg den, sier seg selv. Kjøp deg noe annet, start med noe annet enn Wow. 9457856[/snapback] Bortkastet? Hva slags logikk er det? Har man spilt så mye så man jo ha synes det er morsomt. Å spare på kontoen i tilfelle man vil spille iløpet av 5 dager/uker/mnd/år er bare logisk etter min mening. Har man lagt så mye arbeid i noe, så sparer man jo på det. Og tiden der man fikk flere tusen kr for en wow konto... den er forbi. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Det har ingenting med forumreglene å gjøre, og hvis nå en spiller bryter spillreglene så er det et problem mellom blizzard og spilleren. Ikke mellom diskusjon.no og spilleren av wow. Diskusjon.no -> world police 9457902[/snapback] Moderatorene har påpekt mange ganger at de ikke ønsker dette og stengt poster. Altså er det de facto i mot forum reglene. Så hvis du har lyst til å leke kverulant og anarkist kommer du neppe langt... Gå ut i verden og påpek ting som faktisk er blodig urettferdig i motsetning til å kverrulere om hva som er regler på et privat forum der du overhodet ikke har noen rettigheter. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Send meg en PM med passord og kontonavn så skal jeg passe på kontoen for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå