brune-ha Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Jeg bruker kanskje 2min på å restarte, synes det er veldig lang tid. XP PRO brukte under halvt min. Kameraten min sin bruker kanskje 5min, samme OS og samme CPU og ram som meg. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Det har jo litt med hvor mange programmer du har instalert Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2003 Det har jo litt med hvor mange programmer du har instalert OK, men tar minutter, det er ganske lenge da! Lenke til kommentar
kolibra Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Med en helt ren innstallasjon av win2k (uten noe ekstra), tror jeg du må regne med såpass... 2k er kjent for lengre oppstartstid en xp Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2003 Med en helt ren innstallasjon av win2k (uten noe ekstra),tror jeg du må regne med såpass... 2k er kjent for lengre oppstartstid en xp Kameraten min hadde problemer med detta på XP også. Kan det være fordi han har klokka opp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå