perbl Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Hei. Lurte på om noen kan fortelle meg om hvilke webshoper som er greie å ha med å gjøre ved retursaker. Vurderer å kjøpe en Samsung 172T fra itbutikken, men tenkte å levere tilbake hvis det var døde pixler på den, og har hørt at itbutikken ikke er så raske i vendingen ved returnering av ting og tang. Finnes det forresten noen som har hatt erfaringer med å lever tilbake lcd-skjermer ved døde pixler? Eller er det mer fabrikantavhengig? Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Hei. har hørt at itbutikken ikke er så raske i vendingen ved returnering av ting og tang. Har returnert ein harddisk til itbutikken og det tok vel ca 3 veker frå eg sendte den til eg hadde den nye. Mi erfaring er at det tar tid med retursaker (har returnert til 4 forskjellige nettbutikkar) , så du må nok vere forberedt på 2-3 veker "behandlingstid" på sånne saker! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Her vil det jo være snakk om bruk av angrefristen, ikke noen garanti/reklamasjonssak. Da er det bare å si ifra at du ønsker og bruke angrefristen og sende skjermen. Pengene skal da komme inn på kontoen din igjen i løpet av noen få dager. Lenke til kommentar
perbl Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2003 Problemet er at skjermen kjøpes av et firma, og dermed vil ikke angrefristloven gjelde på samme måte som ved forbrukerkjøp, og at man dermed vil være avhengig av en snill webshop Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 jeg har personlig flere gode erfaringer med psdata og komplett. hvordan det er i ditt tilfelle derimot vet jeg lite om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå