Gå til innhold

Korleis kople X360 Elite på nett trådlaust?

Bozzeye

Anbefalte innlegg

Idag tenkte eg at eg skulle sjekke ut Xbox Live. Derfor fyrte eg opp X360 Elite'en min og trykte på Xbox Live. Faen tenkte eg, eg hadde jo ikkje kopla den trådlause digsen i USBen. Etter eg hadde gjort det, testa eg det.

Men det funka ikkje. USB dingsen er frå 3Com eg har funka fint på PCen.

Dårleg forklart, men om dykk lurer på noko meir erdet berre å spørre, så skal eg svare så godt eg kan.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du må nok ha en USB adapter fra MS. Eller så kan du jo koble den opp direkte med den nettverkskabelen som fulgte med :)

9456533[/snapback]

Visste ikkje at det fulgte med kabel, men uansett; den er for kort. Det er 15-20 meter mellom X360 Elite og routeren. Må eg bruke kabelen som fulgte med (eller kjøpe trådlaus nettverks adapter frå MS) eller kan eg bruke kablar o.l. som ikkje er frå MS?

Lenke til kommentar
Gjest member-97590
Ingen problem å bruke ein vanlig ethernet kabel mellom xbox og router. Vil anbefale kabla tilkobling, sånn generelt egentlig.

9456905[/snapback]

Har tenkt å kjøpe trådløs adapter eg og, men hvis det ikkje funker, står eg over.

Så slipper eg å hive 700 kr rett i dass.

Bruker kabel selv, men den går rett over fra et rom til et annet, og er dritt hvis folk snubler i den og velter Xboxen min eller ødelegger disse plastikkdingsene i endene på ledningen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...