HansU Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hei, jeg tenkte å prøve et gammelt spill på datamaskinen, men jeg får det ikke gelt til å funke. Jeg kan tenke meg at det er fordi spillet er laget for windows 95 og ikke funker på XP. Noen som vet om det finnes en simulator som kan gjøre så dette programmet ville virke. Noen som vet om disse spillene er kresne på lydkort? jeg fikk opp en instalerings veiviser i god gammeldags ms-dos stil som etterlyste dette. må en spessiell driver til? MVH Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Først, hvilket spill er det snakk om? Du kan begynne med å prøve å høyreklikke på fila, klikke på fanen merket "kompatibilitet" og hake av for kompatibilitetsmodus for win95. Det virker av og til. Lenke til kommentar
Jallenbo Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Eller så kan du laste ned en DOS-emulator slik som DOS-Box, hvis det er snakk om et slikt spill. Lenke til kommentar
HansU Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Spillet heter Full Throttle, og er et egentlig ganske tøft motorsykkelspill, svært dårlig grafikk, men litt morro å huske tilbake til det. Spillet går ut på å først bygge sammen motorsykkelen som noen andre har sabortert for så å ta skurkene, om jeg ikke husker helt feil da. Jeg klarte å kjøre spillet, men bare i fullskjerm slik at oppløsningen blir for dårlig. tenkte mer å ha en liten skjerm midt på skjermen min med sort rundt, og det var ingen lyd. Samtalene går kun på lyd. Spillet er laget av Lucas Arts rundt 1995 om jeg ikke er helt på jordet. Samme produsenter som laget Monkey Island, som er annet genialt spill. Sikkert noen andre som husker. MVH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå