Instict Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Bruker ubuntu. Jeg sliter litt med å se på film.Skjermen blir sort når jeg skal se film. Men visst jeg flytter litt på vinduet, så viser den bilde igjen. Om jeg feks trykker på bildet, så blir det sort, eller om jeg prøver fullscreen. Tror jeg har lagt til alt av codecs og gjort det jeg skal for å få media til å virke. Får samme effekt om jeg bruker vlc, eller det standard programmet som følger med. Får håpe noen av dere har vært borti samme problemet og kan hjelpe meg i denne prosessen. Har lest litt rundt på ubuntuforumet, men jeg klarer ikke å finne et lignende problem. Endret 9. september 2007 av Instict Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Bruker du Compiz eller Beryl? Lenke til kommentar
Instict Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Bruker du Compiz eller Beryl? 9456282[/snapback] Bruker Beryl ja. Er dette en sideffect fra å bruke Beryl? Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Foreløpig, ja. Men...Det er en workaround for VLC. Gå til Edit - Preferences, Video - Output Modules. Sørg for at "Advanced Options" er huket av og bytt output til X11 slik som vist i bildet. Lenke til kommentar
Instict Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Tusen takk, dette fungerte utmerket. Har et annet spørsmål til, om du fortsatt er her:) Hvordan viser jeg den firkanten i beryl? Har sett mange screenshots av det:) Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Kuben tenker du på? CTRL + ALT + venstre museknapp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå