Wibla Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Tatt langs Rv40 over fjellet... D70s, Sigma 10-20mm.. brukte gradient filter i PS for å få litt dypere farge på himmelen dA Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Er veien dosert slik eller er horisonten skjev? Synes bildet mangler noe udefinerbart nede. Det ble noe nakent her. Ellers en delikat himmel. Lenke til kommentar
operg Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Fint, men vil se mer av veien. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Jeg synes det ble litt flatt, og fargene ble litt blasse. En rask tur innom photoshop: Lenke til kommentar
graylady Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Jeg synes det ble litt flatt, og fargene ble litt blasse. En rask tur innom photoshop: 9460090[/snapback] Jeg synes orginalen er finere i fargene, mer slik du kan se det i virkeligheten og mer trolsk slik virkeligheten ofte er. Lenke til kommentar
operg Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Forslag til edit, litt lysere i skyggene enn Aaks versjon. Endret 9. september 2007 av operg Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Jeg liker ofte de mørke bildene best, det er kanskje derfor mitt ble i litt mørkeste laget. Jeg har ofte fått kritikk på at bildene mine er for mørke ^^ Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Kjempefint bilde. Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Kjempefint for all del! MEN, er alltid et lite men, syns kaskje du skulle ha anstrengt deg ned på huk(Altså kommet lengre ned) Og er veien skjev eller er det horisonten? Lenke til kommentar
preje Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Et fint bilde, selvom det var litt mer punch i fargene i versjonen til operg. Kunne kanskje kommet deg nærmere bakkenivå med kamera, og det var dette med den skeive veien da Men ellers et flott bilde, syns jeg Lenke til kommentar
tAno16 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Kjempeflott, Så kansje litt croppa ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå